loading...
دانلود آهنگ محمد عامری لعل لبت
بازدید : 62 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد عامری لعل لبت


دانلود آهنگ جدیدمحمد عامری به نام لعل لبت
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد عامری به نام لعل لبت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد عامری به نام لعل لبت متن آهنگ
تکست آهنگ لعل لبت از محمد عامری
Download New Music By Mohammad Ameri Called Lale Labat
Download New Song By Mohammad Ameri - Lale Labat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Ameri Lale Labat
متن آهنگ محمد عامری لعل لبت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان لعل لبت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Ameri Adında Lale Labat
Şarkı Sözleri Lale Labat itibaren Mohammad Ameri
şarkı indir Lale Labat - Mohammad Ameri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Lale Labat - Mohammad Ameri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد عامری به نام لعل لبت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد عامری به نام لعل لبت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید لعل لبت - محمد عامری

Yeni şarkı indir Mohammad Ameri Adında Lale Labat

Şarkı Sözleri Lale Labat itibaren Mohammad Ameri



از لعل لبت بوسه که نه قاز گرفتم
Seni dudaklarından öptüm ama yapmadım
دیوانه شدم هر چه دلم خواست گرفتم
Çıldırdım ve istediğimi aldım
گفتی شبیه منه دیوانه ندیدی
Benim gibi deli görünmediğini söyledin
من شکل توم از خود تو یاد گرفتم
Formunu kendinden öğrendim
از عشق تو درگیر تبم تو هیجانم
Gülüşünde aşkın için heyecanlıyım
از دست تو از دست دلم هی نگرانم
Senin için endişeleniyorum
دیوانه دلم وای دلم وای دل من
Deli, kalbim, kalbim, kalbim
ای دله بیچاره ی بیمار دل من
Ey kalbimin hasta zavallı kalbi
جانم شدی جانی که ز تن رفتنی نیست
Beni öldürdün, ölemezsin
احساس عجیبم به تو احساس کمی نیست
Sana garip hissim küçük bir his değil
جانم شدی جانا خبرت هست خرابم
Beni sen öldürdün, Jana
از حال دلت هیچ ندانم که ندانم
Kalbin hakkında bilmediğim bir şey bilmiyorum
دیوانه ترین یار ترین ماه قشنگم
Güzel ayımın en çılgın arkadaşı
دنیا اگه صد رنگ شده با تو یه رنگم
Eğer dünya yüz renkse, ben seninle bir renkim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 1,517
  • بازدید سال : 9,497
  • بازدید کلی : 87,802
  • کدهای اختصاصی