loading...
دانلود آهنگ مازیار فلاحی هوای شیراز
بازدید : 267 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مازیار فلاحی هوای شیراز


دانلود آهنگ جدیدمازیار فلاحی به نام هوای شیراز
دانلود آهنگ جدید و زیبای مازیار فلاحی به نام هوای شیراز با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مازیار فلاحی به نام هوای شیراز متن آهنگ
تکست آهنگ هوای شیراز از مازیار فلاحی
Download New Music By Mazyar Fallahi Called havaye shiraz
Download New Song By Mazyar Fallahi - havaye shiraz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mazyar Fallahi havaye shiraz
متن آهنگ مازیار فلاحی هوای شیراز به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان هوای شیراز و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mazyar Fallahi Adında havaye shiraz
Şarkı Sözleri havaye shiraz itibaren Mazyar Fallahi
şarkı indir havaye shiraz - Mazyar Fallahi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir havaye shiraz - Mazyar Fallahi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام هوای شیراز با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام هوای شیراز با کیفیت 128

متن آهنگ جدید هوای شیراز - مازیار فلاحی

Yeni şarkı indir Mazyar Fallahi Adında havaye shiraz

Şarkı Sözleri havaye shiraz itibaren Mazyar Fallahi



دلم میخواد باز دلم میخواد یه یار طناز دلم میخواد
Kalbimi tekrar istiyorum Mizahi bir arkadaş istiyorum
هوای شیراز دلم میخواد یه بال پرواز دلم میخواد
Shiraz Air İstiyorum Uçuş Kanadı İstiyorum
صدای سنتور دلم میخواد یه یار مغرور دلم میخواد
Santurun sesi gururlu bir arkadaş istiyorum
چشاتو بدجور دلم میخواد یجور و صدجور دلم میخواد
Gözlerini kötü istiyorum
آی دلم میخواد با نگاه تو باز یادم بره کل مشکلم
Görünümüyle ilgili tüm problemini hatırlamak istiyorum
دلم میخواد هی بهت بگم عاشق توام از ته دلم
Seni kalbimin derinliklerinden sevdiğimi söylemek istiyorum
ساقی گلم یار خوشگلم ساقی گلم
Glam koruma sevgili glam vücut geliştirmeci
بگم عزیزم عاشق نگاتم خراب رفتار اون چشاتم
Söylemek, bebeğim, seni seviyorum, gözlerimi mahvetti
بگم همش کاش بمونی با من
Keşke hep benimle kalabilirsin
بگم عزیز عاشق نگاتم خراب رفتار اون چشاتم
Sevgilim seni seviyorum demek için o gözlerin davranışlarını mahvettim
دلم میخواد باز کنار تو بشم همش بی قرار تو
Tekrar senin yanında olmak istiyorum
دلم میخواد یار منی بشی قریب و دلدار من بشی
Arkadaşım olmanı ve arkadaşım olmanı istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 386
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 8,869
  • بازدید کلی : 87,174
  • کدهای اختصاصی