loading...
دانلود آهنگ بهراد خندان دوست دارم
بازدید : 11 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهراد خندان دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدبهراد خندان به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای بهراد خندان به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بهراد خندان به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از بهراد خندان
Download New Music By Behraad Khandan Called Dooset Daram
Download New Song By Behraad Khandan - Dooset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Behraad Khandan Dooset Daram
متن آهنگ بهراد خندان دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Behraad Khandan Adında Dooset Daram
Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Behraad Khandan
şarkı indir Dooset Daram - Behraad Khandan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dooset Daram - Behraad Khandan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بهراد خندان به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهراد خندان به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - بهراد خندان

Yeni şarkı indir Behraad Khandan Adında Dooset Daram

Şarkı Sözleri Dooset Daram itibaren Behraad Khandan



بودن باتو تنها دلخوشیمه عشق من
Seninle yalnız kalmak aşkımdaki tek sevinç  
باید منو تو مابشیم دور از غم بسازی حسمونو تو قلبم
Beni kalbimdeki üzüntüden uzak tutmalısın
  You have to keep me away from sadness in my heart
Beni kalbimdeki üzüntüden uzak tutmalısın
عشقم دستات شده آرامش جز تو هیشکی هرگز
Aşkım senin ellerinde, barış, senden başka bir şey değil
نمیاد به چشم میشه هرروز هرشب دیونت بشم
Yardım edemem ama her gün sana bakıyorum
به اون دوچشمات علاقه مندم کردی
O iki gözle ilgileniyordum
از غم دنیام یه آسمون کم کردی
Dünyamın kederinden bir gökyüzü azalttın
با دلو جونم به خدا تورو دوست دارم
Seni tüm kalbimle Tanrı'ya seviyorum
دوست دارم اینو از ته دل میگم بهت
Bunu kalbimin derinliklerinden söylemek istiyorum
دوست دارم کمه هزار دفعه هم بگم بهت با دلو جونم
Sana kalbimle en az bin kere söylemek istiyorum
بخدا تورو دوست دارم
Tanrım, seni seviyorum
عاشقتم این عشق واسم مقدسه
Bu kutsal sevgimi seviyorum
اینکه باشی پیشم واسه دلم بسه
Önümde olmak kalbim için yeterli
عشقم باتو این حس انتها نداره
Sana olan aşkımın bu hissin sonu yok
هستم باتو هرجور که تو دلت بخواد عاشقتم
Seni istediğin kadar seviyorum
بدجور آره خیلی زیاد محاله قلبم یه دم تورو تنها بذاره
Çok kötü kalbim seni uzun süre yalnız bırakamaz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 586
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 1,894
  • بازدید سال : 9,874
  • بازدید کلی : 88,179
  • کدهای اختصاصی