loading...
دانلود آهنگ حمید زارع تورو دوست دارم
بازدید : 23 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید زارع تورو دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدحمید زارع به نام تورو دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید زارع به نام تورو دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید زارع به نام تورو دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ تورو دوست دارم از حمید زارع
Download New Music By Hamid Zare Called Toro Doost Daram
Download New Song By Hamid Zare - Toro Doost Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Zare Toro Doost Daram
متن آهنگ حمید زارع تورو دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تورو دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Zare Adında Toro Doost Daram
Şarkı Sözleri Toro Doost Daram itibaren Hamid Zare
şarkı indir Toro Doost Daram - Hamid Zare Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Toro Doost Daram - Hamid Zare kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید زارع به نام تورو دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید زارع به نام تورو دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تورو دوست دارم - حمید زارع

Yeni şarkı indir Hamid Zare Adında Toro Doost Daram

Şarkı Sözleri Toro Doost Daram itibaren Hamid Zare



دل میکشانتم سمت نگاه تو جان
Kalbim sana gidiyor John
باور نمیکنی باشد قسم به عشق سوگند به جان تو جان
Sevmeye yemin ettiğime inanamıyorsun sana yemin ederim John
کار داده دست من خوابو خیال این عشق
Elimi bu aşktan hayal ettim
من راضیم به درد هر شادی وغمی هر چه رسد از این عشق
Ne kadar çok seversem seveyim, her neşe ve üzüntünün acısından memnunum
هر چه باشیو نباشی تورو دوست دارم
Ne olursan ol, seni seviyorum
از همه آدما جز تو آخه بیذارم
Senden başka tüm insanlardan sana söyleyeyim
من همه حسمو این عشقمو پای تو آره میذارم
Bu aşk için sana tüm hislerimi veriyorum
عاشق که میشوی دل بی اراده میره
Aşık olduğunuzda, kalbiniz istemsiz olarak söner
وای از دلی که به لبخند عاشقش دیوانه وار اسیره
Çılgın bir gülümsemeyle sevgiliyi büyüleyen kalbe vay
بردی دل از منو دل با تو زیرو رو شد
Kalbimi benden aldın, kalbim sana döndü
تا دیدمت تورا انگاری حسی گفت این عاشقی شروع شد
Seni görünce, bu sevgilinin başladığını hissetti

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 1,263
  • بازدید سال : 9,243
  • بازدید کلی : 87,548
  • کدهای اختصاصی