loading...
دانلود آهنگ محمد رضایى دوست دارم
بازدید : 9 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد رضایى دوست دارم


دانلود آهنگ جدیدمحمد رضایى به نام دوست دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد رضایى به نام دوست دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد رضایى به نام دوست دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوست دارم از محمد رضایى
Download New Music By Mohammad Rezaei Called doset daram
Download New Song By Mohammad Rezaei - doset daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Rezaei doset daram
متن آهنگ محمد رضایى دوست دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوست دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Rezaei Adında doset daram
Şarkı Sözleri doset daram itibaren Mohammad Rezaei
şarkı indir doset daram - Mohammad Rezaei Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir doset daram - Mohammad Rezaei kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد رضایى به نام دوست دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد رضایى به نام دوست دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوست دارم - محمد رضایى

Yeni şarkı indir Mohammad Rezaei Adında doset daram

Şarkı Sözleri doset daram itibaren Mohammad Rezaei



هنوزم توی اتاق من میپیچه عطرتو هر روز
Hala her gün odamda kokunu kokluyorum
منو درگیر تو کرده عذاب کهنه دیروز
Beni dünün eski işkencesine kattın
هنوزم چشم این خونه به برگشت قدمهاته
Bu evin gözleri hala sizin adımlarınızda
توی آینه ی قلبم هنوز طرح چشماته
Kalbimin aynasında hala gözlerin tasarımı var
دوست دارم دوست دارم آروم بخواب من بیدارم
Yavaş uyumayı severim, uyanırım
رد پاتو روی قلبم یادگاری از تو دارم دوست دارم
Seni seviyorum seni seviyorum
چقدر این حس دلتنگی شبیه رنگ چشماته
Bu nostalji gözlerinizin rengi gibi hissettiriyor
پلاک گردنم اسمت چه اسمهایی تو دنیاته
Dünyadaki isimleriniz neler?
چقدر این سیب ممنوعه برام دلچسب و شیرینه
Bu yasak elma benim için ne kadar tatlı ve tatlı
گناهش گردنم اما بهشت عافبتش اینه
Onu suçluyorum, ama bu onun cenneti

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 1,592
  • بازدید سال : 9,572
  • بازدید کلی : 87,877
  • کدهای اختصاصی