loading...
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بچه مهندس ۳
بازدید : 12 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بچه مهندس ۳


دانلود آهنگ جدیداحسان خواجه امیری به نام بچه مهندس ۳
دانلود آهنگ جدید و زیبای احسان خواجه امیری به نام بچه مهندس ۳ با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احسان خواجه امیری به نام بچه مهندس ۳ متن آهنگ
تکست آهنگ بچه مهندس ۳ از احسان خواجه امیری
Download New Music By Ehsan Khaje Amiri Called Bache Mohandes 3
Download New Song By Ehsan Khaje Amiri - Bache Mohandes 3
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ehsan Khaje Amiri Bache Mohandes 3
متن آهنگ احسان خواجه امیری بچه مهندس ۳ به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بچه مهندس ۳ و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ehsan Khaje Amiri Adında Bache Mohandes 3
Şarkı Sözleri Bache Mohandes 3 itibaren Ehsan Khaje Amiri
şarkı indir Bache Mohandes 3 - Ehsan Khaje Amiri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bache Mohandes 3 - Ehsan Khaje Amiri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بچه مهندس ۳ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بچه مهندس ۳ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بچه مهندس ۳ - احسان خواجه امیری

Yeni şarkı indir Ehsan Khaje Amiri Adında Bache Mohandes 3

Şarkı Sözleri Bache Mohandes 3 itibaren Ehsan Khaje Amiri



از اون روزی که تنهامون گذاشتی؛ من از این خونه بیرونم نمیرم
Bizi yalnız bıraktığın günden bu evi terk etmeyeceğim
تو دلواپس دلتنگیم نباش، من به دنیا اومدم عاشق بمیرم!
Benim için endişelenme, aşık olmak için doğdum!
چرا باید از احساسی که دارم، چرا باید از عشق خسته باشم؟
Neden hissettiğimden sıkılmalıyım, neden aşktan sıkılmalıyım?
تا گریه میکنی گریم میگیره… به دنیا اومدم وابسته باشم!
Sen ağlarken beni ağlatıyorsun, ben bağımlı olmak için doğdum!
با اینکه دست من خالیه اما؛ با عشقت هرچی که میخوامو دارم
Elim boş olsa da, sevginizle istediğim her şeye sahibim
توی بیداری از من دوری اما؛ تو رو هر شب توی رویام دارم…
Uyandığında benden uzak duruyorsun, ama seni her gece rüyalarımda görüyorum…
You stay away from me when you wake up, but I have you in my dreams every night…
Uyandığında benden uzak duruyorsun, ama seni her gece rüyalarımda görüyorum…
توی بیداری از من دوری اما؛ تو رو هر شب توی رویام دارم
Uyandığında benden uzak duruyorsun, ama seni her gece rüyalarımda görüyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 1,387
  • بازدید سال : 9,367
  • بازدید کلی : 87,672
  • کدهای اختصاصی