loading...
دانلود آهنگ علی سپندار دلتنگیام
بازدید : 14 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی سپندار دلتنگیام


دانلود آهنگ جدیدعلی سپندار به نام دلتنگیام
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی سپندار به نام دلتنگیام با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی سپندار به نام دلتنگیام متن آهنگ
تکست آهنگ دلتنگیام از علی سپندار
Download New Music By Ali Sepandar Called deltangiam
Download New Song By Ali Sepandar - deltangiam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Sepandar deltangiam
متن آهنگ علی سپندار دلتنگیام به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلتنگیام و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Sepandar Adında deltangiam
Şarkı Sözleri deltangiam itibaren Ali Sepandar
şarkı indir deltangiam - Ali Sepandar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir deltangiam - Ali Sepandar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی سپندار به نام دلتنگیام با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی سپندار به نام دلتنگیام با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلتنگیام - علی سپندار

Yeni şarkı indir Ali Sepandar Adında deltangiam

Şarkı Sözleri deltangiam itibaren Ali Sepandar



دلتنگیام شده بهونه فقط تو نیستی و من افسرده ترم
Sadece senin değil daha depresyonda olduğum için özür dilerim
یه روانی شدم از همه میترسم هیچی ام دیکه مهم نیست اصلا
Medyum oldum, her şeyden korkuyorum, başka hiçbir şey, hiç önemli değil
من همیشه یادم میاد حرفهای بدت عذابم میداد
Bana işkence yaptığım kötü sözlerimi her zaman hatırlıyorum
تو همون که با من زیاد خوب نبودی و بدمو میخوای
Benim için çok iyi olmayan sensin ve bana zarar vermek istiyorsun
لجبازم و با غرورم هیچ وقت تو رو ول نمیکنم
İnatçıyım ve gururumla gitmene asla izin vermeyeceğim
تو تموم زندگیمی چطور بی تو زندگی کنم
Sensiz hayatım boyunca nasıl yaşayabilirim?
من خیلی شبها رو دارم با خیالت سر میکنم
Hayal ederek çok gece geçiriyorum
د لعنتی برگرد یه بارم بذار با تو عاشقی کنم
Kahretsin, bir kez sana aşık olalım
تو باعث شدی دلم تنگ بشه هر دفعه
Beni her seferinde özledim
فهمیدی چشات نقطعه ظعفمه
Gözlerimin zayıf olduğunu anlıyorsun
بیا ببین حالو روزمو چقدر بهت گفتم نرو
Gelin ve bugün size ne kadar söylediğimi görün
بیا بعد تو این دل دل نشد کندم از همه فکرت دل نشد
Hadi, bu kalpte senin için üzülmedim
فقط ازت مونده یه یادگاری هیچی نیست
Geriye kalan tek şey bir hatıra
فقط یه جای خالی
Sadece bir boşluk

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 583
  • بازدید ماه : 1,086
  • بازدید سال : 9,066
  • بازدید کلی : 87,371
  • کدهای اختصاصی