loading...
دانلود آهنگ میثم کریمی دیوونه
بازدید : 22 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ میثم کریمی دیوونه


دانلود آهنگ جدیدمیثم کریمی به نام دیوونه
دانلود آهنگ جدید و زیبای میثم کریمی به نام دیوونه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
میثم کریمی به نام دیوونه متن آهنگ
تکست آهنگ دیوونه از میثم کریمی
Download New Music By Meysam Karimi Called Divooneh
Download New Song By Meysam Karimi - Divooneh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Karimi Divooneh
متن آهنگ میثم کریمی دیوونه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دیوونه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Meysam Karimi Adında Divooneh
Şarkı Sözleri Divooneh itibaren Meysam Karimi
şarkı indir Divooneh - Meysam Karimi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Divooneh - Meysam Karimi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید میثم کریمی به نام دیوونه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم کریمی به نام دیوونه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیوونه - میثم کریمی

Yeni şarkı indir Meysam Karimi Adında Divooneh

Şarkı Sözleri Divooneh itibaren Meysam Karimi



من فقط پای تو میموندم به جز تو نمیرسوندمو خودمو به مرز باتو
Ben sadece senin ayaklarında kalıyorum, senin dışında seni seni sınıra götürmüyorum
تو فقط بشین و نگاه کن دلم با بقیه عمرشو فقط میمونه به پاتو
Sadece otur ve izle, kalbim hayatının geri kalanıyla Patu'ya gidiyor
من واسه تو تو واسه من هر دو شدیم یه دنیا
Hem senin için hem de benim için bir dünya oldum
دنیا ای که شبیه اون نیست توی آسمون ها
Gökyüzünde benzeri olmayan bir dünya
حرفی بزن کاری بکن تا زیرو رو شه دنیا
Konuşun ve dünyayı tersine çevirmek için bir şeyler yapın
چشماتو از من برندار تموم آرزوها
Tüm dilekler için gözlerini benden alma
هر گلی که تو بو کنی خوش بو ترین دنیاست
Kokladığınız her çiçek dünyanın en kokulu
زیبایی و قشنگیشون از اون چشای گیراست
Onların güzelliği güzel
از تو چه پنهون تا حالا خودمو ندیدم اینجور
Benden böyle saklandığını hiç görmedim
دیگه تمومه چون دلم به پات اسیره بد جور
Bitti çünkü Pat için kötü hissediyorum
دل من با تو جون داره بی تو نفس نداره
Kalbim seninle, sensiz nefes almıyor
هیشکی به جز تو نتونست دلمو به دست بیاره
Hiçbir şey ama kalbimi kazanabilirsin
بدجوری با دلم خوبی دلم برات میمیره
İyi kalbimle senin için üzülüyorum
اما تا چشم تو چشم میشه باز از تو جون میگیره
Ama gözlerin açık olduğu sürece, senden uzaklaşacak
عطر قطره قطره بارونو کنار تو دوست دارم
Yanındaki yağmur damlalarını seviyorum
سردی این زمستونو کنار تو دوست دارم
Bu kışın soğuğu senin yanında seviyorum
خسته شدم از عاقلی میخوام دیونه باشم
Akıllı olmaktan yoruldum, çılgın olmak istiyorum
موندن زیر ناودونو کنار تو دوست دارم
Seninle oluğunun altında kalmayı çok isterim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 8,118
  • بازدید کلی : 86,423
  • کدهای اختصاصی