loading...
دانلود آهنگ مهدی انتظاری پدر
بازدید : 13 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی انتظاری پدر


دانلود آهنگ جدیدمهدی انتظاری به نام پدر
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی انتظاری به نام پدر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی انتظاری به نام پدر متن آهنگ
تکست آهنگ پدر از مهدی انتظاری
Download New Music By Mehdi Entezari Called Pedar
Download New Song By Mehdi Entezari - Pedar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Entezari Pedar
متن آهنگ مهدی انتظاری پدر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پدر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehdi Entezari Adında Pedar
Şarkı Sözleri Pedar itibaren Mehdi Entezari
şarkı indir Pedar - Mehdi Entezari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Pedar - Mehdi Entezari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی انتظاری به نام پدر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی انتظاری به نام پدر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پدر - مهدی انتظاری

Yeni şarkı indir Mehdi Entezari Adında Pedar

Şarkı Sözleri Pedar itibaren Mehdi Entezari



پدر چند ساله رفتی تکو تنها بی تکیه گاهم
Birkaç yılın babası, tek desteğim Tako'ya gittin  
هنوزم قاب دیوار خیره میشه این نگاهم
Hala duvar çerçevesine bakıyorum
  I still stare at the wall frame
Hala duvar çerçevesine bakıyorum
پدر چند ساله نیستی خونه بی تو سردو تاره
Yıllarca baba değilsin, ev sensiz boş
ندارم تو آسمونم بدون تو یه ستاره
Sensiz gökyüzümde bir yıldızım yok
نیستیو غم دارم دستاتو کم دارم
Üzgün ​​değilim, küçük ellerim var
کاشکی بودی پیشم بد جوری بغض دارم
Keşke bana bu kadar kızgın olsaydın
گفته بودم که مردم سر خاکت گریه کردم
İnsanların yerde ağladığını söyledim  
پدرنیستی بی تد قلبمو تیکه کردم
Kalbimi parçalara ayırdım
  I tore my heart to pieces
Kalbimi parçalara ayırdım
اما دل من هنوزم اونه
Ama kalbim hala orada
نیستی بابا بی تو کم کم سردو بی روح شوه خونخ
Sensiz bir baba değilsin, yavaş yavaş, soğuk ve ruhsuzsun
یاد ت تو هرجا که هستم تکیه قلب خستم
Unutma, nerede olursam ol, kalbime yaslanıyorum
پدرم یه بار نگام کن نیستی بی تو من شکستم
Babam, bana bir kere bakma, sensiz kırıldım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 695
  • بازدید سال : 8,675
  • بازدید کلی : 86,980
  • کدهای اختصاصی