loading...
دانلود آهنگ رادان وابسته تر
بازدید : 15 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رادان وابسته تر


دانلود آهنگ جدیدرادان به نام وابسته تر
دانلود آهنگ جدید و زیبای رادان به نام وابسته تر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رادان به نام وابسته تر متن آهنگ
تکست آهنگ وابسته تر از رادان
Download New Music By Radan Called vabaste tar
Download New Song By Radan - vabaste tar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Radan vabaste tar
متن آهنگ رادان وابسته تر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان وابسته تر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Radan Adında vabaste tar
Şarkı Sözleri vabaste tar itibaren Radan
şarkı indir vabaste tar - Radan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir vabaste tar - Radan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رادان به نام وابسته تر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رادان به نام وابسته تر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید وابسته تر - رادان

Yeni şarkı indir Radan Adında vabaste tar

Şarkı Sözleri vabaste tar itibaren Radan



چشاتو بستی رو من رفتی که تنها بشم
Gözlerimi kapattın ve ben yalnız kalmaya gittim
اینجوری وابسته تر شدم وابسته تر
Bu şekilde daha bağımlı oldum
حواسم نبود بهت رفتی تو بیخبر
Farkında olmadan sana gittiğini fark etmedim
منو گریه و بغض منو چشمای تر
Beni ağlat ve daha fazla gözle nefret et
دلم بی تو مرد گلهای باغچه خشک
Sensiz kuru bahçedeki çiçekleri özlüyorum
منو خاطراتی که برام موند یه عمر
Bir ömür boyu benimle kalan anılar
ببین دوری تو آخر مارو کشت
Bak, sonunda bizi öldürdün
ببین عاشق شدم دیوونه ساختی با دلم
Bak, sana aşık oldum, beni deli ettin
دیدی آخر تو رفتی و منم ریختم به هم
Sonu gördün, gittin ve ben birlikte düştüm
ببین عشقت دلم عاشق نبود نه اصلا
Aşkını gör, kalbim aşık değildi, hiç de değil
مگه تو کل دنیاتو ندادی دست من
Bana bütün dünyanı vermedin mi?

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 8,921
  • بازدید کلی : 87,226
  • کدهای اختصاصی