loading...
دانلود آهنگ دی خیال
بازدید : 16 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ دی خیال


دانلود آهنگ جدیددی به نام خیال
دانلود آهنگ جدید و زیبای دی به نام خیال با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
دی به نام خیال متن آهنگ
تکست آهنگ خیال از دی
Download New Music By Dey Called Dream
Download New Song By Dey - Dream
With Text And Direct Links
Lyrics Music Dey Dream
متن آهنگ دی خیال به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خیال و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Dey Adında Dream
Şarkı Sözleri Dream itibaren Dey
şarkı indir Dream - Dey Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Dream - Dey kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید دی به نام خیال با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید دی به نام خیال با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خیال - دی

Yeni şarkı indir Dey Adında Dream

Şarkı Sözleri Dream itibaren Dey



یه جا یه گوشه تو خیالم هنوز تورو تو خونه دارم
Bir köşede bir yerlerde hala seni evinde tutuyorum
میخندی از دور و برات من دارم یه شاخه گل میارم
Uzaktan gülüyorum ve sana bir çiçek veriyorum
چقد قشنگه واسم این خواب کاش میشد بمونی پیشم این بار
Bu rüyanın bu sefer benimle kalması ne kadar güzeldi
دلم میخواد همیشه باشی کناره من چه خواب چ بیدار
Her zaman yanımda olmanı istiyorum
کناره یادگاریات هنوز توی خاطرات دنباله تو میگردم یه خیال میبافم از چشات
Hala anılarının anılarını arıyorum.
کناره من قدم میزنی زیره یه چتره باز میمونه جای پام روی برف کناره جای پات
Yanımda yürü çünkü bir şemsiye açık kalıyor.
هنوز گرمیه دستاتو دارم حس میکنم تو رو توی خیالم نوازش میکنم
Hâlâ ellerinizin sıcaklığını hayal gücümde okşadığını hissediyorum
اگه رفتی از این خونه اصن خیالی نیست عزیزم با غمه تنهایی سازش میکنم
Bu evi terk edersen bu hayali değil bebeğim, yalnız bir bebeğe razı olacağım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 7,965
  • بازدید کلی : 86,270
  • کدهای اختصاصی