loading...
دانلود آهنگ عمران طاهری قلبمی
بازدید : 18 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ عمران طاهری قلبمی


دانلود آهنگ جدیدعمران طاهری به نام قلبمی
دانلود آهنگ جدید و زیبای عمران طاهری به نام قلبمی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
عمران طاهری به نام قلبمی متن آهنگ
تکست آهنگ قلبمی از عمران طاهری
Download New Music By Emran Taheri Called ghalbami
Download New Song By Emran Taheri - ghalbami
With Text And Direct Links
Lyrics Music Emran Taheri ghalbami
متن آهنگ عمران طاهری قلبمی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قلبمی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Emran Taheri Adında ghalbami
Şarkı Sözleri ghalbami itibaren Emran Taheri
şarkı indir ghalbami - Emran Taheri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ghalbami - Emran Taheri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید عمران طاهری به نام قلبمی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید عمران طاهری به نام قلبمی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قلبمی - عمران طاهری

Yeni şarkı indir Emran Taheri Adında ghalbami

Şarkı Sözleri ghalbami itibaren Emran Taheri



گریتو دیدم اما نشد بگم هنوز تورو دوست دارم
Grito'yu gördüm ama seni hala sevemiyorum
گریتو دیدم گفتم ولی برو گفتی از عشقت دست برنمیدارم
Grito'yu gördüm, dedim, ama git, aşkından vazgeçmeyeceğimi söyledin
داد زدم سرت نگران من نباش فقط زیر لب گفتی ای کاش
Sana bağırdım, endişelenme, sadece nefesinin altında dedin, keşke
خوردی حرفتو رفتی تو بی صدا دلیل این کارو من میدونم و خدا
Konuşmanızı yediniz, sessizce gittiniz, bunun nedenini biliyorum ve Tanrı
دنیامی بی تو شبای من شده تاریک چندین برابر
Sensiz bir dünya defalarca karanlık gecem oldu
قلبمی بی من ولی پیش روته روزای بهتر
Kalbim bensiz, ama önümde daha iyi günler var
جای خالی تو با کس دیگه باور بکن نمیشه پر
Boşluğunuz başkasıyla doldurulamaz
تار و پود دل دست تو بود ولی قیچی کردمش گفتم از ببر
Kalbinizin kumaşı elindeydi, ama onu kestim ve kaplandan almanı söyledim
خوب بودم واسم اما نشد بگم در برابر کم آوردم
İyiydim, ama daha az getirdiğimi söyleyemedim
حق تو نبود پاسوز من بشی آرزو میکنم واست روزای خوشی
Pasaportum olma hakkın yoktu, keşke mutlu günler olsaydın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7,984
  • بازدید کلی : 86,289
  • کدهای اختصاصی