loading...
دانلود آهنگ رضا باهانی دلم رفت
بازدید : 16 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا باهانی دلم رفت


دانلود آهنگ جدیدرضا باهانی به نام دلم رفت
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا باهانی به نام دلم رفت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا باهانی به نام دلم رفت متن آهنگ
تکست آهنگ دلم رفت از رضا باهانی
Download New Music By Reza Bahani Called Delam Raft
Download New Song By Reza Bahani - Delam Raft
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Bahani Delam Raft
متن آهنگ رضا باهانی دلم رفت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم رفت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Bahani Adında Delam Raft
Şarkı Sözleri Delam Raft itibaren Reza Bahani
şarkı indir Delam Raft - Reza Bahani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Raft - Reza Bahani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا باهانی به نام دلم رفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا باهانی به نام دلم رفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم رفت - رضا باهانی

Yeni şarkı indir Reza Bahani Adında Delam Raft

Şarkı Sözleri Delam Raft itibaren Reza Bahani



سخت بو همه جا میگفتم اسمتو هی
Adını her yerde koklayamadım
از ترس که یه وقت نباشی کاشکی باشی همین حواشی
Asla burada olmayacağından korkan, keşke aynı tarafta olsaydın
چشمشون میوفته به ما اینجوری میکنن
Gözleri bizde ve bunu bize yapıyorlar
این آدم تو حواشی میمره یه روز نباشی کفر نباشه خداشی
Bu kişi sınırlarda ölüyor, bir gün kâfir olma, Tanrı korusun
دلم یه جاده میخواد عابرش فقط خودمو خودت باشیم
Bir yol istiyorum, sadece kendi yaya olmak istiyoruz
از همه آدما دور یه هوای دو نفره کاشکی بشه همه چی چوره
Keşke herkesin etrafında iki kişilik bir hava olsaydı, keşke her şey yolundaysa
چشاش خماره میگیره آدمو دلم رفت پزتو میدم
Gözümü yakalar ve senin için üzülüyorum
اون موهاش رنگی شن آسمونی ابری شن
Saçları bulutlu, bulutlu bir kumun rengidir
هر چی میگه اصلا درست نیست حتی هر ته بعدیشم
Söylediği her şey hiç doğru değil, bir sonraki dip seviyem bile değil
کی دلش میاد تورو ول کنه بره آخه از تو بهترم هست مگه
Gitmene izin verirse kimin umrunda, senden daha iyi, değil mi?
نبینم هیچکسو درو ورت رو تو حساسه دل هی
Kalbindeki kimsenin hassas olduğunu görmüyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 9,049
  • بازدید کلی : 87,354
  • کدهای اختصاصی