loading...
دانلود آهنگ محمد خیشوند نازنینم
بازدید : 21 چهارشنبه 28 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد خیشوند نازنینم


دانلود آهنگ جدیدمحمد خیشوند به نام نازنینم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد خیشوند به نام نازنینم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد خیشوند به نام نازنینم متن آهنگ
تکست آهنگ نازنینم از محمد خیشوند
Download New Music By Mohammad Khishvand Called Nazaninam
Download New Song By Mohammad Khishvand - Nazaninam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Khishvand Nazaninam
متن آهنگ محمد خیشوند نازنینم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان نازنینم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Khishvand Adında Nazaninam
Şarkı Sözleri Nazaninam itibaren Mohammad Khishvand
şarkı indir Nazaninam - Mohammad Khishvand Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Nazaninam - Mohammad Khishvand kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد خیشوند به نام نازنینم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد خیشوند به نام نازنینم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید نازنینم - محمد خیشوند

Yeni şarkı indir Mohammad Khishvand Adında Nazaninam

Şarkı Sözleri Nazaninam itibaren Mohammad Khishvand



از خودم بی خودم می‌کنه اون چشای تو منو
Bu sana bakmamı sağlıyor
چشات عاشق می‌کنه ی آدم بی عاطفه رو
Gözlerin kalpsiz bir adama aşık olur
هرکسی ک میبینه تورو مگه میشه مجنون نشه
Seni gören herkes delirebilir
اینقده خوبی تو لعنتی که یه شهر واسه تو دیوونه میشه
Çok güzel bir şehir sizin için deliriyor
رد داده قلبم برات ,چقد خوش رنگه چشات
Kalbimin senin için reddedilmesi, gözlerin ne kadar güzel
کنار همیم ما تا ابد می‌خوام چشم حسودامون دراد
Yol boyunca hep kıskanç gözlerimizi istedik
شدی ضربان قلبم ,فقط می‌خوام تورو قطعا
Sen benim kalp atışımsın, sadece seni istiyorum
نبودنت برام درده ,دستامم بی دستات سرده
Yokluğum acı, ellerim soğuk
از من تو دور میشی من عاشق تر میشم شدی دنیام
Benden uzakta dünyaya aşık oluyorsun
ردمیشی از کنارم مست اون بوی عطرت میشم رویام
Kokumdan sarhoş oldum
دلبر منی تو فقط بخند ,خنده هاتم فقط مال منن
Sevgilim sadece gülüyorsun, gülüşüm sadece benim
هرجایی بری من پیش توام ,می‌سازیم زندگیمونو باهم
Benimle nereye giderseniz gidin, hayatlarımızı birlikte yapıyoruz
فقط عشق منو یارمنو دلدار خودم باش
Sadece bana olan aşkım ol
میشم اون آدمی که تو میخوای توهم حوای خودم باش
Benim halüsinasyonum olmak istediğin kişi ol
نازنینم عشق دلم دلبر خودم باش
Seni seviyorum aşkım sevgilim ol
می‌دونی دنیامی پس تا آخرش دنیای خودم باش
Bir dünya biliyorsun bu yüzden sonuna kadar kendi dünyam ol

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 9,679
  • بازدید کلی : 87,984
  • کدهای اختصاصی