loading...
دانلود آهنگ سالار عقیلی باران بهاری
بازدید : 127 پنجشنبه 29 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ سالار عقیلی باران بهاری


دانلود آهنگ جدیدسالار عقیلی به نام باران بهاری
دانلود آهنگ جدید و زیبای سالار عقیلی به نام باران بهاری با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سالار عقیلی به نام باران بهاری متن آهنگ
تکست آهنگ باران بهاری از سالار عقیلی
Download New Music By Salar Aghili Called Barane Bahari
Download New Song By Salar Aghili - Barane Bahari
With Text And Direct Links
Lyrics Music Salar Aghili Barane Bahari
متن آهنگ سالار عقیلی باران بهاری به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان باران بهاری و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Salar Aghili Adında Barane Bahari
Şarkı Sözleri Barane Bahari itibaren Salar Aghili
şarkı indir Barane Bahari - Salar Aghili Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Barane Bahari - Salar Aghili kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام باران بهاری با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام باران بهاری با کیفیت 128

متن آهنگ جدید باران بهاری - سالار عقیلی

Yeni şarkı indir Salar Aghili Adında Barane Bahari

Şarkı Sözleri Barane Bahari itibaren Salar Aghili



من تشنه و پژمرده تو باران بهاری من تشنه و پژمرده تو باران بهاری
Susuz ve bahar yağmurunda solmuş Susam ilkbahar yağmurunda solmuş
گل کن که در این ثانیه ها عشق بکاری گل کن که در این ثانیه ها عشق بکاری
Bu saniye içinde sevmek çiçekler Bu saniye içinde sevmek çiçekler
آه ای تو که در هرچه دل تنگ نشاطی آه ای تو که در هرچه دل تنگ نشاطی
Oh sen bunalmışsın Oh, sen bunalmışsın
یک لحظه مرا باش یک لحظه مرا باش درا از در یاری
Bir an için ben ol Bir an için ben yardım et
من مانده ام و یاد شب آشوب نگاهت من مانده ام و یاد شب آشوب نگاهت
Kaldım ve kaos gecesini hatırladım Baktım ve kaos gecesini hatırladım
دیگر نه امیدی نه پناهی نه قراری دیگر نه امیدی نه پناهی نه قراری
Umut yok, barınak yok, barınak yok Artık umut yok, barınak yok, barınak yok
گفتی نه و گفتی نه و عمری سپری شد یک بار پذیرای دلم باش که آری
Hayır dedin, hayır dedin ve Ömer bir kez geçti
من سوخته ام کار من از کار گذشته است من سوخته ام کار من از کار گذشته است
İşimi işten yandım İşten yandım
تا تازه شوم کاش بر این داغ بباری
Keşke bu sıcak olsun isterdim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 590
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 1,898
  • بازدید سال : 9,878
  • بازدید کلی : 88,183
  • کدهای اختصاصی