loading...
دانلود آهنگ عباس سلیمانی تبریک
بازدید : 78 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ عباس سلیمانی تبریک


دانلود آهنگ جدیدعباس سلیمانی به نام تبریک
دانلود آهنگ جدید و زیبای عباس سلیمانی به نام تبریک با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
عباس سلیمانی به نام تبریک متن آهنگ
تکست آهنگ تبریک از عباس سلیمانی
Download New Music By Abas Soleimani Called Tabrik
Download New Song By Abas Soleimani - Tabrik
With Text And Direct Links
Lyrics Music Abas Soleimani Tabrik
متن آهنگ عباس سلیمانی تبریک به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تبریک و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Abas Soleimani Adında Tabrik
Şarkı Sözleri Tabrik itibaren Abas Soleimani
şarkı indir Tabrik - Abas Soleimani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Tabrik - Abas Soleimani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید عباس سلیمانی به نام تبریک با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید عباس سلیمانی به نام تبریک با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تبریک - عباس سلیمانی

Yeni şarkı indir Abas Soleimani Adında Tabrik

Şarkı Sözleri Tabrik itibaren Abas Soleimani



مبارک باشه دنیای جدیدت امیدوارم همیشه خوب باشی
Mutlu yeni dünya umarım her zaman iyisindir
شبا خوابم نمیره بیقرارم امیدوارم تا صبح سرحال باشی
Geceleri dinlenmiyorum umarım sabahları mutlu olursun
امیدوارم تو این سرمای دلگیر یکی آغوش گرمت یاورت شه
Umarım bu acı soğukta sıcak bir kucaklaşırsın
کسی اندازه من عاشقت نیست امیدوارم یه روزی باورت شه
Hiç kimseyi sevmiyorum umarım bir gün bana inanacaksın
تبریک واسه مرگ منه دیونه تبریک فراموش کردن من خوبه تبریک
Ölümüm için tebrikler
واسه مرگ منه دیونه تبریک
Ölümüm için tebrikler
تبریک واسه منو این خونه تبریک دلت آروم دلم آشوبه تبریک
Bu tebrik evi için beni tebrik ederim
میبینمت هرروز تو خوابو بیداری از حال من حالا اصلا خبر داری
Her gün görüşürüz uykumdan uyanıyorsun biliyorsun
دلتنگ اون روزام روزایی که بودی از منو احساسم توبی خبر بودی
Toby olduğun gün seni özledim
دل میکنی از من دل میبری بازم باتو جلو میرم باز ازتو میبازم
Beni tekrar özlemek ister misin tekrar seninle devam edeceğim
دل میتپه باتو دل با تو دل میشه
Kalbin seninle atıyor
هیچ وقت نفهمیدی تو تو من زدی ریشه
Benim için kök saldığını hiç fark etmedin
آمارتو دارم من از حد گذر کردی توی خیالاتم هر لحظه میگردی
Senin içinden geçiyorum, her an hayal gücümden geçiyorsun
آمارتو دارم پای دلت گیره هرجایی که باشی
Seni her yere götürmeye hazırım  
خطت به من میره فکرت به من میره
Düşüncelerin bana gidiyor
من بی تو نابودم بری دنیا جوابم میکنه
Sen dünyaya gitmeden kayboldum
این ترس از دست دادنت از غصه آبم میکنه
Bu kayıp korkusu beni üzüyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 1,601
  • بازدید سال : 9,581
  • بازدید کلی : 87,886
  • کدهای اختصاصی