loading...
دانلود آهنگ آذین بردیا آخر خط
بازدید : 163 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آذین بردیا آخر خط


دانلود آهنگ جدیدآذین بردیا به نام آخر خط
دانلود آهنگ جدید و زیبای آذین بردیا به نام آخر خط با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
آذین بردیا به نام آخر خط متن آهنگ
تکست آهنگ آخر خط از آذین بردیا
Download New Music By Azin Bardia Called Akhare Khat
Download New Song By Azin Bardia - Akhare Khat
With Text And Direct Links
Lyrics Music Azin Bardia Akhare Khat
متن آهنگ آذین بردیا آخر خط به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آخر خط و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Azin Bardia Adında Akhare Khat
Şarkı Sözleri Akhare Khat itibaren Azin Bardia
şarkı indir Akhare Khat - Azin Bardia Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Akhare Khat - Azin Bardia kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید آذین بردیا به نام آخر خط با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آذین بردیا به نام آخر خط با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آخر خط - آذین بردیا

Yeni şarkı indir Azin Bardia Adında Akhare Khat

Şarkı Sözleri Akhare Khat itibaren Azin Bardia



من و تو اخر خطیم
Sonunda sen ve ben
ته عاشقی همین جاست
İşte aşk burada
واسمون راهی نمونده
Bizim için bir yol yok
یکی میره یکی تنهاست
Biri gider, biri yalnız gider
اولین عشق قشنگ بود
İlk aşkım güzeldi
عشق و عاشقی و رویا
Aşk, sevgili ve rüya
دست های همو گرفتن
Tutuş
اخرش نفرین به دنیاست
Sonu dünyanın laneti
دیگه عشق من تو نیستی
Artık benim aşkım değilsin
دیگه به تو حسی ندارم
Artık seni hissetmiyorum
من تو کجا کشوندی
Neredeydin
که همین جا جات بذارم
Seni burada bırakmak için
بینمون حرفی نمونده
Söyleyecek bir şeyimiz yok
تو که سر تر بودی از من
Benden daha yaşlıydın
اگه خوشبخت میشی بی من
Bensiz şanslıysan
برو خوشبخت میشی حتما
Mutlu ol
من فقط دلم میسوزه
Sadece kalbimi yakıyorum
واسه حرفایی که گفتی
Söylediklerinden dolayı
من ساده فکر میکردم هرجایی یادم می افتی
Beni her yerde hatırladığını sanıyordum
مرسی بابت علاقت ولی آخرش عذاب بود
Morsi iyilik için işkence gördü, ama son
کاش یکی بگه بیدار شد
Keşke uyandığını söyleseydi
اینا که دیدی خواب بود
Tek gördüğün uyku

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 9,237
  • بازدید کلی : 87,542
  • کدهای اختصاصی