loading...
دانلود آهنگ یاگا بعد مرگ
بازدید : 31 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ یاگا بعد مرگ


دانلود آهنگ جدیدیاگا به نام بعد مرگ
دانلود آهنگ جدید و زیبای یاگا به نام بعد مرگ با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
یاگا به نام بعد مرگ متن آهنگ
تکست آهنگ بعد مرگ از یاگا
Download New Music By Yaga Called Bade Marg
Download New Song By Yaga - Bade Marg
With Text And Direct Links
Lyrics Music Yaga Bade Marg
متن آهنگ یاگا بعد مرگ به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بعد مرگ و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Yaga Adında Bade Marg
Şarkı Sözleri Bade Marg itibaren Yaga
şarkı indir Bade Marg - Yaga Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bade Marg - Yaga kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید یاگا به نام بعد مرگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یاگا به نام بعد مرگ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بعد مرگ - یاگا

Yeni şarkı indir Yaga Adında Bade Marg

Şarkı Sözleri Bade Marg itibaren Yaga



اگه دیدین بعد مرگم یکی از من نوشته
Eğer ölümden sonra beni görürsen benden birini yaz
بهش بگید اون یه افسانه بود در حد قصه
Ona bir peri masalı olduğunu söyle
دنبال درمون مرض بود که مرض گرفتش
Onu yakalayan hastalığı arıyordu
دیگه برنمیگرده اون ابد گرفته
Artık geri dönmeyecek
بگید این آخریا حتی با خودش حرف میزد
Son zamanlarda kendi kendine konuştuğunu bile söyle
هر صدایی تو خونه میومد بهش شک میکرد
Evdeki her ses bundan şüphe ediyordu
بگید این آخریا حتی با خودش لج میکرد
İkincisinin kendisiyle bile inatçı olduğunu söyle
میگفت هم شرابمو میخورم هم بهشتم میرم
Şarabımı içip cennete gideceğimi söyledi
بهش بگید که عشقش گذاشت و رفت
Ona aşkını bıraktığını söyle
دیوار مشکلات یهویی جلو راشو بست
Şaşkın sorun duvarı onunla yüzleşti
از فشار زیادی بود که گذاشت پاشو کج
O kadar çok baskı vardı ki sırtını eğdi
از فشار زیادی انگشتش رو ماشه رفت
Büyük bir baskı ile parmağı tetiklendi
بهش بگید دور زده این زمینو صد دور
Ona bu araziyi bypass etmesini ve yüz metre ötede olduğunu söyle
اون روح سفر کرده بود که جسمش رو تخت بود
Bu hayalet vücudu düz olarak seyahat etmişti
بهش بگید خستست از تجربه کردن
Ona deney yapmaktan yorulduğunu söyle
از محرکای مغزی و هشیش و الکل
Beyin uyaranlarından, esrar ve alkolden
نمیخواد بهش بگید من خودم بش میگم
Ona kendimi aradığımı söylemek istemiyorsun
که تا صبح پشت اون در لعنتی چیا میشنیدم
Chia'nın arkasından sabaha kadar dinliyordum
نمیخواد بهش بگید اون خودش میدونه که تنها دلیله که به خاطرش چشام خیس میشن
Ona bana kokuşmasının tek sebebinin bildiğini söylemek istemiyorsun.
خیلیا تو طول روز صد بار میمیرن مرگ فقط توقف علائم حیاتی نیست
Birçoğu günde yüz kez ölüyor Ölüm sadece hayati belirtilerin sona ermesi değil
بعضی وقتا جوری گیر میکنی توی بن بست
Bazen çıkmazda sıkışıp kalıyorsun
که واقعا برات هیچ جوره هیچ راه صلاحی نیست
Bu senin için gerçekten bir yol değil
من پشت کرده بودم به خدایه خودم حتی
Hatta sırtımı kendime döndüm
و بودم کل روز رو درگیره کفر و معصیت
Ve bütün gün reddedildim
با همه دعوا داشتمو تو دهن فوش و فضیت
Fuşya'nın ağzındaki tüm kavgaları yaşadım
تو مخم نمیرفتو نداشتم گوش نصیحت شنیدن
Mayaya girmezdim ve tavsiyeyi duymazdım
نمیخواستم که خودمو تو این وضعیت ببینم
Kendimi bu durumda görmek istemedim
نمیخواستم که مث سگ تو این وضعیت بمیرم
Bu durumda köpek olarak ölmek istemedim
دیگه نمیخوام با کسی مدارا کنم به گا میدم هر کسیو که توی مسیرم ببینم
Artık kimseye tahammül etmek istemiyorum
ورس2
Kelime 2
واسه رسیدن به هدف تشویقم میکرد به سرقت
Hedefime ulaşmak için çalmaya teşvik edildim
هیولایی که تمام این سالا بود تو ذهنم
Tüm bu yıllar boyunca aklımda olan canavar
و همون جور که حدس میزدم هیولا شدم
Tahmin ettiğim gibi canavar oldum
میدونی چون تاثییر میذاره افکارت رو چهرت
Bilirsiniz, çünkü düşüncelerinizi etkiler
دلم یه ایست زمان میخواد به طول زندگی
Ömür boyu zaman atlaması istiyorum
نه خاطره ای ساخته شه نه یه رویای بکر شیک
Anı değil, şık bir rüya değil
دلم میخواد گیر کنم تو همین ثانیه نه که برم جلو تش بشم یه پیر سکته ای
Bir saniyeliğine ona kapılmak istemiyorum
همین سالاست که دیگه غیب شم یهویی
Kaybolduğumdan beri bir yıl geçti
مثل سگ پشیمون شید از اینکه پشتم نبودین
Bir köpek gibi, arkamda olmadığım için pişman oldum
مثل سگ پشیمون شید و دیگه فرصت نکنید
Köpek gibi pişman ve asla pes etme
حتی یه بار ببینیدمو بام خلوت بکنید
Beni bir kez bile gör
زندگیم پر بوده از تصمیای سخت،پرتگاه های پرت،صحنه های تلخ،ضربه های بد
Hayatım zor kararlar, kar fırtınası, acı sahneler, kötü atışlarla dolu
پا شدم از خواب از ترس کابوس های شب دیدم گم شدم تو مه وسطه تپه های برف
Mayıs ayının ortasında kaybolduğum kabus korkusundan uyuyakaldım Kar tepeleri
شعرای پاره پوره تو جیبه یونیفورمه کار
Üniforma Cebinde Mor Şairler
مست خوابو خسته کوفته لش وسطه دود و خاک
Sarhoş ve duman ve kir ortasında köfte yorgun
من خودم نخواستم دیگه بات هم قدم بشم میدونستم تحملت کمه و زیادی دوره
Artık kendimle yürümek istemedim
شب که میرم خونه تا صبح قفلم رو نور ماه
Sabaha kadar eve gittiğim gece ay ışığını kilitliyorum
ولی حالتو به امیده یکی دیگه روبه راست
Ama bir başkasının umudunda haklısın
قشنگ معلومه که دارم امتحان میشم
Tabii ki denemek güzel
قشنگ معلومه که این دنیا مقابل و روبه ماست
Güzel, bu dünya önümüzde

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 1,632
  • بازدید سال : 9,612
  • بازدید کلی : 87,917
  • کدهای اختصاصی