loading...
دانلود آهنگ محمد نظری فکر که میکنم
بازدید : 91 شنبه 02 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد نظری فکر که میکنم


دانلود آهنگ جدیدمحمد نظری به نام فکر که میکنم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد نظری به نام فکر که میکنم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد نظری به نام فکر که میکنم متن آهنگ
تکست آهنگ فکر که میکنم از محمد نظری
Download New Music By Mohammad Nazari Called Fekri ke Mikonam
Download New Song By Mohammad Nazari - Fekri ke Mikonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Nazari Fekri ke Mikonam
متن آهنگ محمد نظری فکر که میکنم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان فکر که میکنم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Nazari Adında Fekri ke Mikonam
Şarkı Sözleri Fekri ke Mikonam itibaren Mohammad Nazari
şarkı indir Fekri ke Mikonam - Mohammad Nazari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Fekri ke Mikonam - Mohammad Nazari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد نظری به نام فکر که میکنم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد نظری به نام فکر که میکنم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید فکر که میکنم - محمد نظری

Yeni şarkı indir Mohammad Nazari Adında Fekri ke Mikonam

Şarkı Sözleri Fekri ke Mikonam itibaren Mohammad Nazari



فکر که میکنم به تو بی تو میگیره نفسم
Sanırım seni bensiz alacağım
فکر که میکنم به تو یهو میشی همه کسم
Sanırım hepiniz senin için
میشی دلواپس من توی این روزای غم / هوای
Bu üzücü günlerde benim için endişeleniyor musun?
فکر میکنم به تو فکر میکنم به تو دلم آروم میگیره
Sanırım seni düşünüyorum
فکر که میکنم به تو غصه از این خونه میره
Sanırım bu ev beni üzdü
عشق تو دنیامه دیگه دلم پی چشات میره
Vücudunda aşk gözlerini özlüyorum
آخ داره بارون میگیره فکر که میکنم به تو
Sonunda yağmur yağıyor sanırım
میگیره بی هوا دل من تو این شبا
Bu gece kalbim sönüyor
میدونی که جون منی آی نفس ستاره ها
Hayatın yıldızı olmadığını biliyorsun
دلدار من تویی تو نگار من تویی
Sen benim sevgilimsin Sen benim zencimsin
خیره میشم توی چشات آره یار من تویی
Gözlerinin içine bakarım evet arkadaşım
از عشق تو لبریز دلم دوستم دارم زیاد
Seni aşkın için çok seviyorum
موهاتو میریزی روی چشات چقد بهت میاد
Saçlarını gözlerinize nasıl döktünüz?
تو فقط مال منی که توی فال منی
Burcumda yalnız benimsin
دلیل روزای قشنگ خودم و حال منی
Güzel günlerimin nedeni ve ruh halim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 9,836
  • بازدید کلی : 88,141
  • کدهای اختصاصی