loading...
دانلود آهنگ نیما جادوی خاص
بازدید : 126 شنبه 02 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نیما جادوی خاص


دانلود آهنگ جدیدنیما به نام جادوی خاص
دانلود آهنگ جدید و زیبای نیما به نام جادوی خاص با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
نیما به نام جادوی خاص متن آهنگ
تکست آهنگ جادوی خاص از نیما
Download New Music By Nima Called jadoye khaas
Download New Song By Nima - jadoye khaas
With Text And Direct Links
Lyrics Music Nima jadoye khaas
متن آهنگ نیما جادوی خاص به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جادوی خاص و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Nima Adında jadoye khaas
Şarkı Sözleri jadoye khaas itibaren Nima
şarkı indir jadoye khaas - Nima Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir jadoye khaas - Nima kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید نیما به نام جادوی خاص با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید نیما به نام جادوی خاص با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جادوی خاص - نیما

Yeni şarkı indir Nima Adında jadoye khaas

Şarkı Sözleri jadoye khaas itibaren Nima



کنارت دیگه از دنیا یه ذره هم حراسی نیست
Dünyanın diğer tarafı biraz sarsıcı değil
به زیبایی آغوشت برای من لباسی نیست
Güzel kucakladı benim için bir elbise değil
برام منظره ی چشمات پر از طبیعت بکره
Bana doğayla dolu gözlerin bir görünümünü ver
کلام تو مثل آیه است برای من پر از سحره
Sözün bana sihir dolu bir ayet gibi
جادوی خاص من همه احساس من
Özel büyüm beni hissettirdi
تک من آس من تویی تو
Senin için bekarım
هوش و حواس من تنها میراث من
Zekam benim tek mirasım
عشق حساس من تویی تو
Hassas aşkım senin içinde
نذار هیچ وقت میون ما یه دیوار در کمین باشه
Aramızda gizlenen bir duvar asla kalmasın
نذار دیوار بین ما مثل دیوار چین باشه
Aramızdaki duvarın Çin'in duvarı gibi olmasına izin verme
با تو هر عادت بد رو چقدر خوب میشه حذفش کرد
Sizinle olan kötü alışkanlıkları nasıl ortadan kaldırabilirsiniz
تو رویایی ترین حسی که میشه اونو لمسش کرد
En rüya gibi bir duyguya dokunabiliriz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 1,587
  • بازدید سال : 9,567
  • بازدید کلی : 87,872
  • کدهای اختصاصی