loading...
دانلود آهنگ صالح بابایی خالق
بازدید : 16 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ صالح بابایی خالق


دانلود آهنگ جدیدصالح بابایی به نام خالق
دانلود آهنگ جدید و زیبای صالح بابایی به نام خالق با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
صالح بابایی به نام خالق متن آهنگ
تکست آهنگ خالق از صالح بابایی
Download New Music By Saleh Babaei Called Khalegh
Download New Song By Saleh Babaei - Khalegh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saleh Babaei Khalegh
متن آهنگ صالح بابایی خالق به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خالق و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saleh Babaei Adında Khalegh
Şarkı Sözleri Khalegh itibaren Saleh Babaei
şarkı indir Khalegh - Saleh Babaei Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khalegh - Saleh Babaei kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید صالح بابایی به نام خالق با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید صالح بابایی به نام خالق با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خالق - صالح بابایی

Yeni şarkı indir Saleh Babaei Adında Khalegh

Şarkı Sözleri Khalegh itibaren Saleh Babaei



تو خالق زیباترین روزای من بودی
En güzel günlerimin yaratıcısıydın
تو جاده های خاطره هم پای من بودی
Hafızaya doğru gidiyordun
من که یه تار موتو به دنیا نمیدادم
Bir motosiklet doğurmazdım
کاشکی میدونستم چرا از چشم تو افتادم
Keşke neden gözlerinden düştüğümü bilseydim
کاشکی میدونستم کجا دستامو ول کردی
Keşke elimi nerede bıraktığını bilseydim
تا من همون جا منتظر باشم که برگردی
Geri gelmeni bekleyene kadar
شاید که دوری از چشات تقدیر من بوده
Belki bu görüş alanımın dışındaydı
اما تو حق داری بگی تقصیر من بوده
Ama bunun benim hatam olduğunu söylemekte haklısın
چشماتو که میبندی رو من جاده برام تاریک میشه
Gözlerin karanlık yoluma kapanıyor
حس میکنم یه سایه ی شوم داره به من نزدیک میشه
Bana bir gölge geliyormuş gibi hissediyorum
بازم بی هم پای من باش جاده چه زیبا میشه با تو
Hala benimle ol Yolun seninle ne kadar güzel
برگرد و برگردون به اون دنیا اون لحظه ها اون خاطراتو
O dünyaya, o anlara, o anılara geri dön

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 1,014
  • بازدید سال : 8,994
  • بازدید کلی : 87,299
  • کدهای اختصاصی