loading...
دانلود آهنگ مهدی پور حبیبی خانم قصه
بازدید : 14 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی پور حبیبی خانم قصه


دانلود آهنگ جدیدمهدی پور حبیبی به نام خانم قصه
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه متن آهنگ
تکست آهنگ خانم قصه از مهدی پور حبیبی
Download New Music By Mehdi Pourhabibi Called Khanoome Ghesseh
Download New Song By Mehdi Pourhabibi - Khanoome Ghesseh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Pourhabibi Khanoome Ghesseh
متن آهنگ مهدی پور حبیبی خانم قصه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خانم قصه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehdi Pourhabibi Adında Khanoome Ghesseh
Şarkı Sözleri Khanoome Ghesseh itibaren Mehdi Pourhabibi
şarkı indir Khanoome Ghesseh - Mehdi Pourhabibi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khanoome Ghesseh - Mehdi Pourhabibi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی پور حبیبی به نام خانم قصه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خانم قصه - مهدی پور حبیبی

Yeni şarkı indir Mehdi Pourhabibi Adında Khanoome Ghesseh

Şarkı Sözleri Khanoome Ghesseh itibaren Mehdi Pourhabibi



خوابم یا که بیدارم تورو دارم یا ندارم
Uyuyorum ya da uyanıyorum ya da sana sahip değilim
دستامو محکم بگیر تویی صبر وقرارم
Elimi sabırla tut
نوبت عشق ما شد بخت منو تو واشد
Beni mutlu eden aşkımızdı
ببین امشب تا ابد سکوتمون صدا شد
Bak, bu gece sonsuza kadar sessizdik
خانوم قصه ی من انگاری راستی راستی
Hanımefendi, hikayem doğru görünüyor
برات شدم همونی که همیشه تو میخواستی
Hep istediğin kişi oldum
خانوم قصه ی من دوست دارم همیشه
Bayan hikaye seni her zaman seviyorum
حال خوبم که باشی با تو تموم نمیشه
Seninle olmak güzelim
ستاره بارونه آسمون آرومه دنیای منی کنارتم
Dünyamda gökkuşağı yıldızı hala yanımda
آره یه دیونه میخواد که بخونه تا همیشه همراهتم
Evet, sonsuza dek benimle delirmek istiyor
به نفس دو نفس رسیدیم بی نفس ما شدیم هم نفس
Nefes nefese iki nefese ulaştık Nefes nefese kaldık
همه رو نگاه کن سرتو بالا کن از هیچی نترس
Herkese bak
چشمات آرامش من عشقت دنیای من
Konforumun gözleri Dünyamın aşkı
مجنونت بی تو میمیره خوبه من زیبای من
Madonna sensiz ölür, tamam güzelim
میرقصی باتو میرقصم عالیه باتو این حسم
Copunla dans ediyorum
حالا که به تو وابستم با تو نه بی تو میترسم
Şimdi sana bağlı olduğum için senden korkmuyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 1,075
  • بازدید سال : 7,842
  • بازدید کلی : 86,147
  • کدهای اختصاصی