loading...
دانلود آهنگ اَرسان حسینی هواتو‌ کردم
بازدید : 18 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ اَرسان حسینی هواتو‌ کردم


دانلود آهنگ جدیداَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم
دانلود آهنگ جدید و زیبای اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم متن آهنگ
تکست آهنگ هواتو‌ کردم از اَرسان حسینی
Download New Music By Arsan Hosseini Called Havato Kardam
Download New Song By Arsan Hosseini - Havato Kardam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Arsan Hosseini Havato Kardam
متن آهنگ اَرسان حسینی هواتو‌ کردم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان هواتو‌ کردم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Arsan Hosseini Adında Havato Kardam
Şarkı Sözleri Havato Kardam itibaren Arsan Hosseini
şarkı indir Havato Kardam - Arsan Hosseini Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Havato Kardam - Arsan Hosseini kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید اَرسان حسینی به نام هواتو‌ کردم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید هواتو‌ کردم - اَرسان حسینی

Yeni şarkı indir Arsan Hosseini Adında Havato Kardam

Şarkı Sözleri Havato Kardam itibaren Arsan Hosseini



دل که تنگه دوباره هواتو میخواد
Dell geçit tekrar istiyor  
که سوت و کوریه دنیام صدات میخواد
Bu ıslık ve kasırga dünyası sesleri  
من از تو خاطره دارم همین عالیه
Senin harika bir anım var  
کنار من توو شبایی که جات خالیه
Gece senin yanında boşken  
قدم قدم نفس نفس به یادتم به زیر بارون
Yağmur altında adım adım nefes nefese hatırlıyorum  
صدای عطر تو میگه که رد شدی از این خیابون
Parfümünüzün sesi bu sokağı geçtiğinizi söylüyor  
یاد روزای خوب هواتو کردم
İyi günlerini hatırlıyorum  
بازم تنگ غروب هواتو کردم
Bu gece hala seni özlüyorum  
بارون زد به چشام هواتو کردم
Gözlerime yağmur yağdı  
گل کردی کسی و هواتو کردم
Bana bir çiçek verdin ve bana bir çiçek verdin  
خودت میدونی که دارم تعلق به تو
Sana ait olduğumu biliyorsun  
شبای من توو خیالت به صبح میرسه
Gecem sabah rüya görüyor  
چشم به راهته برگرد که عشق ناقصه
Gözlerini aşkın kusurlu olduğu şekilde çevirin  
عزیز من تویی فقط نمیشه یادت و فراموش
Canım sadece unutamazsın  
دقیقه ها رو میشمارم بیای بگی بگیرمت تو آغوش
Dakikaları sayıyorum ve seni kollarında tutalım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 658
  • بازدید ماه : 1,851
  • بازدید سال : 9,831
  • بازدید کلی : 88,136
  • کدهای اختصاصی