loading...
دانلود آهنگ علیرضا دریانورد رو نمیشه
بازدید : 128 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا دریانورد رو نمیشه


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا دریانورد به نام رو نمیشه
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا دریانورد به نام رو نمیشه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا دریانورد به نام رو نمیشه متن آهنگ
تکست آهنگ رو نمیشه از علیرضا دریانورد
Download New Music By Alireza Daryanavard Called Roo Nemishe
Download New Song By Alireza Daryanavard - Roo Nemishe
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Daryanavard Roo Nemishe
متن آهنگ علیرضا دریانورد رو نمیشه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رو نمیشه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Daryanavard Adında Roo Nemishe
Şarkı Sözleri Roo Nemishe itibaren Alireza Daryanavard
şarkı indir Roo Nemishe - Alireza Daryanavard Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Roo Nemishe - Alireza Daryanavard kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا دریانورد به نام رو نمیشه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا دریانورد به نام رو نمیشه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رو نمیشه - علیرضا دریانورد

Yeni şarkı indir Alireza Daryanavard Adında Roo Nemishe

Şarkı Sözleri Roo Nemishe itibaren Alireza Daryanavard



نگاش میکنمو تلاش میکنم گم نکنم دست و پامو ولی میبینم نمیشه
Bak, ellerimi ve ayaklarımı kaybetmemeye çalışıyorum ama göremiyorum
به روش نمیاره که منو دوست داره هر کاری میکنم دست اون پیشم رو نمیشه
Artık benden hoşlandığı gibi değil
دست من بالاس پیشش دل من کجاس پیشش
Elim kalbimde nerede?
حال عجیبیه دل من میخواد بسوزم تو آتیشش
Garip bir şekilde, kalbim ateşte yanmak istiyor
من عاشق دربستم جای دست تو تو دستم
Elini tutmayı seviyorum
برام مهم نیس آخرش چی میشه من تا آخرش هستم
Sonunun ne olduğu umrumda değil, sonuna kadar geldim
میدونستم از اون اولش چجوری قراره بشه حال و روزم آخرش
En başından nasıl geçeceğini biliyordum ve günüm sonunda bitti
سرم درد میکنه براش بمیرم یجوری که خودشم نمیگنجه توی باورش
Ona inanmadığı için onun için ölmek benim için acıyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 8,816
  • بازدید کلی : 87,121
  • کدهای اختصاصی