loading...
دانلود آهنگ نادر اگه باشی
بازدید : 26 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نادر اگه باشی


دانلود آهنگ جدیدنادر به نام اگه باشی
دانلود آهنگ جدید و زیبای نادر به نام اگه باشی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
نادر به نام اگه باشی متن آهنگ
تکست آهنگ اگه باشی از نادر
Download New Music By Nader Called Age Bashi
Download New Song By Nader - Age Bashi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Nader Age Bashi
متن آهنگ نادر اگه باشی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان اگه باشی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Nader Adında Age Bashi
Şarkı Sözleri Age Bashi itibaren Nader
şarkı indir Age Bashi - Nader Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Age Bashi - Nader kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید نادر به نام اگه باشی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید نادر به نام اگه باشی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید اگه باشی - نادر

Yeni şarkı indir Nader Adında Age Bashi

Şarkı Sözleri Age Bashi itibaren Nader



اون چشای دریاییت منو غرق خودش کرده
O deniz ürünleri beni boğdu
دلم شبیه پروانه داره دور تو میگرده
Kalbim bir kelebeğe benziyor
تو موهات شبو گم کردی یه ماه تو صورتت داری
Gece saçlarını kaybettin, bir ay boyunca yüzün var
تو خیلی خاص و خوشرویی تو چهره های تکراری
Yinelenen yüzlerden çok özel ve mutlusun
اگه مال خودم باشی هرجوری بخوایی هستم
Eğer bana sahipsen ben ne istersen benim
من اون چشا رو میفهمم،به روی همه چشم بستم
Tadı anlıyorum, tüm gözleri kapatıyorum
جون میدن همه واست،تو هیچکس نمی بینی
Sen iyisin, kimseyi görmüyorsun
همیشه توی هر جمعی،میری یه گوشه میشینی
Her grupta daima bir köşeye gidiyorsun
همین کارای جذابت همین یه گوشه موندهات
Köşenin cazibesi bu
هواییم میکنه هربار بگم عاشقم شدم انگار
Hadi her aşık olduğumda söylüyorum
اگه مال خودم باشی هرجوری بخوای هستم
Eğer bana sahipsen ben ne istersen benim
من اون چشا رو میفهمم به روی همه چشم بستم
O gözü anlıyorum, gözlerimi herkese kapattım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 9,751
  • بازدید کلی : 88,056
  • کدهای اختصاصی