loading...
دانلود آهنگ محمد محمودی پریشان
بازدید : 21 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد محمودی پریشان


دانلود آهنگ جدیدمحمد محمودی به نام پریشان
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد محمودی به نام پریشان با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد محمودی به نام پریشان متن آهنگ
تکست آهنگ پریشان از محمد محمودی
Download New Music By Mohamad Mahmoudi Called Parishan
Download New Song By Mohamad Mahmoudi - Parishan
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohamad Mahmoudi Parishan
متن آهنگ محمد محمودی پریشان به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پریشان و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohamad Mahmoudi Adında Parishan
Şarkı Sözleri Parishan itibaren Mohamad Mahmoudi
şarkı indir Parishan - Mohamad Mahmoudi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Parishan - Mohamad Mahmoudi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد محمودی به نام پریشان با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد محمودی به نام پریشان با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پریشان - محمد محمودی

Yeni şarkı indir Mohamad Mahmoudi Adında Parishan

Şarkı Sözleri Parishan itibaren Mohamad Mahmoudi



چشم من چشم تورو دید و دلم غوغا شد
Gözlerim gözlerini gördü ve kalbim ağrıyordu
از بس خنده ی ناب تو جهان زیبا شد
Saf kahkaha yüzünden dünya güzeldi
دل دیوانه ی من گیر دل تو افتاد
Çılgın kalbim kalbine sıkışmış
آخ ندیدی که چگونه دل من بلوا شد
Kalbimin nasıl yaralandığını görmedin
دست من نیست اگر تابو توان دل من
Kalbim yapabilirse elim benim tabu değil
چه شود گر بشود قلب تو منزل گه من
Ya kalbim evde bokumdaysa
تو که میدانی من آن عاشق و رسوای توم
Seni ve o skandalı sevdiğimi biliyorsun
پس تورا جان هودت عشق منو تو خط نزن
Bu yüzden sana olan aşkımı yazma, John Hoodt
من به قربان تو و موی سیاه تو شوم
Ben senin efendinim ve siyah saçınım
تورو میبینمو میلرزه تمام بدنم
Vücudumun her yerinde titrediğini görüyorum
تویی ماهو تویی منظومه پنهان دلم
Kalbimdeki gizli sistemdesin
من ز دست تو آن موی پریشان چه کنم
O tüylü saçlarla ne yapabilirim
تویی آن ماه درخشان تویی آن حضرت عشق
O ışıltılı ayda O muhteşem aşka
تویی آن دلبر نابو نشانی از بهشت
O asil tatlımda cennet yok
تویی معشوق پر شور و شرف عاشق از آن
Sen tutkulu bir sevgilisin ve aşk sevgilisin
من همانم که ز جامت نوشید شربت عشق
Aşk şurubunu içen benim
طرح لبخند تو طرح پسته ی کرمانی
Kermani Fıstık Tasarımında Smile Design
من چه گویم که تو هم در دلو هم در جانی
Kova'da ve Johnny'de senin hakkında ne söyleyebilirim
من چه گویم به تو از حالو هوای دل خود
Kalbinin kalbinden sana söylediklerim
که خودت با خبری حال مرا میدانی
Beni haberlerden biliyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 7,919
  • بازدید کلی : 86,224
  • کدهای اختصاصی