loading...
دانلود آهنگ میثم حسینی آرامش محض
بازدید : 14 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ میثم حسینی آرامش محض


دانلود آهنگ جدیدمیثم حسینی به نام آرامش محض
دانلود آهنگ جدید و زیبای میثم حسینی به نام آرامش محض با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
میثم حسینی به نام آرامش محض متن آهنگ
تکست آهنگ آرامش محض از میثم حسینی
Download New Music By Meysam Hoseini Called Arameshe Mahz
Download New Song By Meysam Hoseini - Arameshe Mahz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Hoseini Arameshe Mahz
متن آهنگ میثم حسینی آرامش محض به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آرامش محض و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Meysam Hoseini Adında Arameshe Mahz
Şarkı Sözleri Arameshe Mahz itibaren Meysam Hoseini
şarkı indir Arameshe Mahz - Meysam Hoseini Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Arameshe Mahz - Meysam Hoseini kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید میثم حسینی به نام آرامش محض با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم حسینی به نام آرامش محض با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آرامش محض - میثم حسینی

Yeni şarkı indir Meysam Hoseini Adında Arameshe Mahz

Şarkı Sözleri Arameshe Mahz itibaren Meysam Hoseini



صدات آرامشه محضه من این احساسو کم دارم
Bölgenin sessiz sesleri bu duyguya sahip
بهم چیزی نگی انگار یه دنیا درد غم دارم
Bana üzücü bir acı dünyasında olduğumu söyleme
تو احساسم رو میفهمی شبایی که نمیخوابم
Gece uyumadığım hissimi biliyorsun
یه کاری کن تو میبینی چقدر غمگینو بی تابم
Ne kadar üzgün olduğumu görmemi sağla
یه حسی دارم این روزا که میدونم تو هم داری
Bugünlerde hissettiğini hissettiğim bir his var
ازت معلومه واسه من تو ذهنت وقت میذاری
Tabii ki benim için zihnine zaman ayırdın
یه جایی سهم من میشی یه روز دستاتو میگیرم
Bir gün bir gün ellerini paylaşacağım
حضورت خاتمه میده به این دلشوره های من
Senin varlığın sevgimi sona erdirecek
صدات هنوز تو گوشم هست همین آرامشه محضه
Seslerin hala kulaklarımda
بهم میگی دوست دارم میمیرم واسه اون لحظه
Bana o an için ölmek istediğimi söyle
فقط یه لحظه دیدارت واسم یه دنیا می ارزه
Seninle tanışmak için bir an dünyaya değer
همین که حس کنم هستی واسم آرامشه محضه
Huzur içinde olduğunuzu hissettiğim anda

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 8,566
  • بازدید کلی : 86,871
  • کدهای اختصاصی