loading...
دانلود آهنگ میثم پزشکی دلم می ره
بازدید : 178 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ میثم پزشکی دلم می ره


دانلود آهنگ جدیدمیثم پزشکی به نام دلم می ره
دانلود آهنگ جدید و زیبای میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
میثم پزشکی به نام دلم می ره متن آهنگ
تکست آهنگ دلم می ره از میثم پزشکی
Download New Music By Meysam Pezeshki Called Delam Mir
Download New Song By Meysam Pezeshki - Delam Mir
With Text And Direct Links
Lyrics Music Meysam Pezeshki Delam Mir
متن آهنگ میثم پزشکی دلم می ره به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم می ره و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Meysam Pezeshki Adında Delam Mir
Şarkı Sözleri Delam Mir itibaren Meysam Pezeshki
şarkı indir Delam Mir - Meysam Pezeshki Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Mir - Meysam Pezeshki kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم پزشکی به نام دلم می ره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم می ره - میثم پزشکی

Yeni şarkı indir Meysam Pezeshki Adında Delam Mir

Şarkı Sözleri Delam Mir itibaren Meysam Pezeshki



واسه دیوونه بازیاتِ که اون دلبریاتِ که
Oyunlarınızın deliliği nedeniyle deliliklerin  
با موج موهاتِ که دلم میره دلم میره
Saç dalgalarımı özledim  
یه تیکه ماهِ صورتت میونه مشکی موهات
Yüzünüzün bir parçası siyah saç gibidir  
قند میریزه از رو لبت با لحن شیرینِ صدات
Şeker, tatlı ses tonuyla ağzınızdan dökülür  
دنیا به کام من شده از وقتی دل دادی به من
Bana verdiğinden beri dünya kalbime geldi  
تا دنیا دنیاس عزیزم باهام بمون و دل نکن
Dünyaya kadar benimle kal, sevgili dünyam  
با ارتباطِ با چشاتِ که واسه ناز و اداتِ که
Sevimli ve nerede oldukları gözleriyle iletişim kurarak  
تقصیر نگاتِ که دلم میره دلم میره
Hepsi benim hatam kalbimi özledim  
میومدی ولی میمونی تا ابد
Sen geldin ama sonsuza kadar kaldın  
غم ته نشین میشه میرن روزای بد
Yerleşmenin hüznü kötü günlere gidiyor  
اون که کنارمی شبیه معجزه اس
Yanımda bir mucize gibi  
عشقت برام حیاتیِ مثل نفس
Aşk benim için hayati bir hayat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 1,287
  • بازدید سال : 9,267
  • بازدید کلی : 87,572
  • کدهای اختصاصی