loading...
دانلود آهنگ مهدی کرمی خیال
بازدید : 17 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی کرمی خیال


دانلود آهنگ جدیدمهدی کرمی به نام خیال
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی کرمی به نام خیال با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی کرمی به نام خیال متن آهنگ
تکست آهنگ خیال از مهدی کرمی
Download New Music By Mahdi Karami Called Khial
Download New Song By Mahdi Karami - Khial
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Karami Khial
متن آهنگ مهدی کرمی خیال به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خیال و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdi Karami Adında Khial
Şarkı Sözleri Khial itibaren Mahdi Karami
şarkı indir Khial - Mahdi Karami Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khial - Mahdi Karami kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی کرمی به نام خیال با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی کرمی به نام خیال با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خیال - مهدی کرمی

Yeni şarkı indir Mahdi Karami Adında Khial

Şarkı Sözleri Khial itibaren Mahdi Karami



دستاتو میمیرم دستامو میگیری
Ellerin ölecek  
تو این خیال هستم واسم تو میمیری
Bu rüyadayım ve sen benim için ölüyorsun
من آرزو کردم تو زندگیم باشی
Hayatımda olmanı diledim
رفتی از این خونه این زندگیم پاشید
Bu evden hayatıma gittin
گفتم تو میمونی تا آخرش هستی
Sonuna kadar kaldığını söyledim
من شیشه بودم سنگ بودی منو شکستی
Camın içindeydim Sen taştın Beni kırdın
یه چیزو رو میدونم من خوب میفهمم
Anladığım bir şeyi biliyorum
دیگه بدون تو بی رحم بی رحمم
Merhametsiz acımasız sensiz
نیستی همون لباسیو که دوست داشتیو میپوشم
Sen giymeyi sevdiğim türden bir elbise değilsin
نیستی ببینی که دیگه هیشکی نیست تو آغوشم
Kollarımda hiçbir şey kalmadığını görmüyorsun
بریدم از همه نبودت بسمه
Hepinizden kesildim
زندونه این خونه بی تو دیگه نمیتونم
Bu evi sensiz tutsak edemem artık
با همه میجنگم حال بدی دارم
Herkesle kötü bir kavga yaşıyorum
بدون تو دیگه طاقت نمیارم
Sensiz başa çıkamazdım
از فکر من دور شو برو از این خونه
Aklımdan çık, bu evden çık
حق با همه است میگن شدی یه دیونه
Herkes haklısın deli olduğunu söylüyorlar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 8,893
  • بازدید کلی : 87,198
  • کدهای اختصاصی