loading...
دانلود آهنگ مهران مرآتی سکه شانس
بازدید : 122 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهران مرآتی سکه شانس


دانلود آهنگ جدیدمهران مرآتی به نام سکه شانس
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهران مرآتی به نام سکه شانس با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهران مرآتی به نام سکه شانس متن آهنگ
تکست آهنگ سکه شانس از مهران مرآتی
Download New Music By Mehran Merati Called Seke Shans
Download New Song By Mehran Merati - Seke Shans
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Merati Seke Shans
متن آهنگ مهران مرآتی سکه شانس به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان سکه شانس و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehran Merati Adında Seke Shans
Şarkı Sözleri Seke Shans itibaren Mehran Merati
şarkı indir Seke Shans - Mehran Merati Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Seke Shans - Mehran Merati kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهران مرآتی به نام سکه شانس با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران مرآتی به نام سکه شانس با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سکه شانس - مهران مرآتی

Yeni şarkı indir Mehran Merati Adında Seke Shans

Şarkı Sözleri Seke Shans itibaren Mehran Merati



آروم جان نازم مالک قلبم شده
Yavaşça, kalbimin sahibi değilim
ورد زبون منو تکه کلامم شده
Kelime dilimi kırdı
دوسش دارم یه دنیا پا بند عشقش شدم
Aşk dünyası olmayı seviyorum
هر کی نگاهم میکنه میدونه که عاشق شدم
Bana bakan herkes aşık olduğumu biliyor
دلبر وتناز منی عذاب منی
Sevgilim ve sevgilim
آرام و جان و سکه ی شانس منی
Sessiz ve John ve şans param
قد بلندت ای جان دلم موهای کمندت ای جان دلم
Uzun, sevgili kalbin, ince saçlarım, canım  
لبای قشنگت ای جان دلم چشای بلوندت ای جان دلم
Güzel dudakların seni seviyorum
دلشو سپرده به من دلم هواشو داده
Onu özledim
نشونی دقیقه جای خودش رو داره
Dakika işareti yerinde
بند دلش بلرزه هرکی حسودمونه
Kalbi kıskançlıkla titriyor
کور بشه چشم شورش آرزو به دل بمونه
Ayaklanmaya kör olmak kalpten kalmak istiyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 2,020
  • بازدید سال : 10,000
  • بازدید کلی : 88,305
  • کدهای اختصاصی