loading...
دانلود آهنگ محمدرضا مهنی نسب حال دلم بیست
بازدید : 170 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمدرضا مهنی نسب حال دلم بیست


دانلود آهنگ جدیدمحمدرضا مهنی نسب به نام حال دلم بیست
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا مهنی نسب به نام حال دلم بیست با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمدرضا مهنی نسب به نام حال دلم بیست متن آهنگ
تکست آهنگ حال دلم بیست از محمدرضا مهنی نسب
Download New Music By Mohammadreza Mehni Nasab Called hale delam 20
Download New Song By Mohammadreza Mehni Nasab - hale delam 20
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammadreza Mehni Nasab hale delam 20
متن آهنگ محمدرضا مهنی نسب حال دلم بیست به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حال دلم بیست و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammadreza Mehni Nasab Adında hale delam 20
Şarkı Sözleri hale delam 20 itibaren Mohammadreza Mehni Nasab
şarkı indir hale delam 20 - Mohammadreza Mehni Nasab Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir hale delam 20 - Mohammadreza Mehni Nasab kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمدرضا مهنی نسب به نام حال دلم بیست با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مهنی نسب به نام حال دلم بیست با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حال دلم بیست - محمدرضا مهنی نسب

Yeni şarkı indir Mohammadreza Mehni Nasab Adında hale delam 20

Şarkı Sözleri hale delam 20 itibaren Mohammadreza Mehni Nasab



بند دلم به دل تو تنگ دلم واسه ی تو
Seni özlüyorum çünkü seni özlüyorum
هرچی بگم کم است و دوست دارم
Söylediğim her şey düşük ve onu seviyorum
سوء تفاهمم همه هرچی بگم از تو کمه
Benim yanlış anladığım tek söylemek zorunda olduğun şey
دوست دارم یه عالمه دست خودم نیست
Kendime çok seviyorum
دست خودم نیست مثل تو هیچ کسی نیست
Elim kimseninki gibi değil
با تو حال دلم بیست با تو حال دلم بیست
Yirmi seninle Yirmi seninle Yirmi
سوء تفاهم بود هرکی به غیر از تو
Bu senin dışında bir yanlış anlama
دلمو بردی ناز شصت تو
Seni altmış tatlım özledim
اومدی توو زندگیم شدی همه زندگیم
Tüm hayatım boyunca hayatıma geldin
عاشق تو شدم حال منو تو ببین
Sana aşık oldum şimdi beni gör

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 1,628
  • بازدید سال : 9,608
  • بازدید کلی : 87,913
  • کدهای اختصاصی