loading...
دانلود آهنگ بهمن دلو میخام برم
بازدید : 18 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهمن دلو میخام برم


دانلود آهنگ جدیدبهمن دلو به نام میخام برم
دانلود آهنگ جدید و زیبای بهمن دلو به نام میخام برم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بهمن دلو به نام میخام برم متن آهنگ
تکست آهنگ میخام برم از بهمن دلو
Download New Music By Bahman Delo Called Mikham Beram
Download New Song By Bahman Delo - Mikham Beram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Bahman Delo Mikham Beram
متن آهنگ بهمن دلو میخام برم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان میخام برم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Bahman Delo Adında Mikham Beram
Şarkı Sözleri Mikham Beram itibaren Bahman Delo
şarkı indir Mikham Beram - Bahman Delo Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Mikham Beram - Bahman Delo kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بهمن دلو به نام میخام برم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهمن دلو به نام میخام برم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید میخام برم - بهمن دلو

Yeni şarkı indir Bahman Delo Adında Mikham Beram

Şarkı Sözleri Mikham Beram itibaren Bahman Delo



میدیدم اون هرکاری میکنی برم
Ne yaparsan yap onu gördüm
از تو بگذرم پا بذارم رو دلم
Ben seni seviyorum
بگذرم از هر چی بیمنوم داره میگذره
Korktuğum her şeyi bırak
خیلی دور شدی ازم عطرتم داره میپره
Benden çok uzaktasın, kokum atlıyor
بودو نبود من براش میدونم فرقی نداره
Ne olursa olsun, değildi, biliyorum
اون دلش یه جا دیگست با منم حرفی نداره
Benimle başka hiçbir yerde ilgisi yok
چشمامو میبندمو پا میذارم رو دلم
Gözlerimi kapatıyorum
واسه آرامش خودم ایندفعه من میخوام برم
Kendi iyiliğim için, bu sefer gitmek istiyorum
میخوام برم جلوی راهمو نگیر
Önümde durmak istiyorum
دلمو بد جوری شکست اشک رو گونمو ندید
Gözyaşlarımı çok kötü görmedim
هر کاری کنم به روت تو دلت یه جای دیگه
Ne yaparsam yapayım, senin kalbinde başka bir yer var
میدونم فایده نداره دل تو از من سیره
Senin için işe yaramadığını biliyorum
بغضمو نمیشکونم دلم سنگه دیگه
Artık kalbimi yenemiyorum
خسته ام از خودم زندگیم رفته دیگه
Hayatımdan bıktım
عطرتم فردا بدم نمیخوام بوش بمونه
Bush'u yarın kaçırmak istemiyorum
با من آسون نبود زندگی تو این خونه
Bu evde yaşamak benim için kolay değildi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 8,810
  • بازدید کلی : 87,115
  • کدهای اختصاصی