loading...
دانلود آهنگ حامد خیری من عاشق توام
بازدید : 14 جمعه 15 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حامد خیری من عاشق توام


دانلود آهنگ جدیدحامد خیری به نام من عاشق توام
دانلود آهنگ جدید و زیبای حامد خیری به نام من عاشق توام با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حامد خیری به نام من عاشق توام متن آهنگ
تکست آهنگ من عاشق توام از حامد خیری
Download New Music By Hamed Kheyri Called Man Asheghe Toam
Download New Song By Hamed Kheyri - Man Asheghe Toam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamed Kheyri Man Asheghe Toam
متن آهنگ حامد خیری من عاشق توام به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من عاشق توام و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamed Kheyri Adında Man Asheghe Toam
Şarkı Sözleri Man Asheghe Toam itibaren Hamed Kheyri
şarkı indir Man Asheghe Toam - Hamed Kheyri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Asheghe Toam - Hamed Kheyri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حامد خیری به نام من عاشق توام با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حامد خیری به نام من عاشق توام با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من عاشق توام - حامد خیری

Yeni şarkı indir Hamed Kheyri Adında Man Asheghe Toam

Şarkı Sözleri Man Asheghe Toam itibaren Hamed Kheyri



من عاشق توام کم توقعم تو بردی قلبمو کار دادی دست من
Seni çok az seviyorum kalbimin çalışmasını bekliyorsun
I love you so little you expect my heart to work 
Seni çok az seviyorum kalbimin çalışmasını bekliyorsun  
ناز نکن بیا یکم بیا به سمت من
Gelme ve bana gelme
Don't come and come to me 
Gelme ve bana gelme  
نذار از نبودنت یه روز بیاد که خسته شم
Bir gün yokluğunun beni yormasına izin verme
Don't let your absence one day make me tired 
Bir gün yokluğunun beni yormasına izin verme  
نگیری دست کم منو بمون تو از پیشم نرو
En azından benden uzak durma
Don't at least stay away from me 
En azından benden uzak durma  
نری که قلبم میگیره و بدون تو شکستم و
Kalbimi tutan ve sensiz kırılan erkek
The male that holds my heart and broke without you 
Kalbimi tutan ve sensiz kırılan erkek  
دلم وابستم و به اون که دلش و نداد به دستم و
Bana vermek istemediğine güvendim
I relied on the one he didn't want to give me 
Bana vermek istemediğine güvendim  
میمونی میدونی نمیشه بی من نترسون از دوریتو
Bensiz Drito'dan korkamayacağını biliyorsun  
عشق منی مهربون منی یه وقت نری همه جونِ منی
Aşkım sen benim türüm bir kere sen tüm hayatımsın
My love you are my kind one time you are all my life 
Aşkım sen benim türüm bir kere sen tüm hayatımsın  
تو منو میشناسی وقتی حساسم درکم میکنی
Beni anladığında beni biliyorsun
You know me when you understand me 
Beni anladığında beni biliyorsun  
میخوام باشی فقط ازت میخوام ترکم نکنی
Sadece seni bırakmak istiyorum
I just wanna leave you 
Sadece seni bırakmak istiyorum  
حتی وقتی کنارم دارمت من دلواپستم
Senin yanında olsam bile üzgünüm
Even when I am beside you, I am sad 
Senin yanında olsam bile üzgünüm  
عزیزم من دوست دارم آره عاشقتم
Bebeğim seni seviyorum seni seviyorum
Baby I love you I love you 
Bebeğim seni seviyorum seni seviyorum  
بگو میمونی میدونی نمیشه بی من نترسون از دوریت
Dritt olmadan benden korkamayacağını bildiğini söyle
Tell me you know you can't be afraid of me without Dritt 
Dritt olmadan benden korkamayacağını bildiğini söyle  
میمونی میدونی نمیشه بی من نترسون از دوریت
Bensiz Dritt'ten korkamayacağını biliyorsun
You know you can't be afraid of Dritt without me 
Bensiz Dritt'ten korkamayacağını biliyorsun  
عشق منی مهربون منی یه وقت نری همه جونِ منی
Aşkım sen benim türüm bir kere sen tüm hayatımsın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 1,310
  • بازدید سال : 9,290
  • بازدید کلی : 87,595
  • کدهای اختصاصی