loading...
دانلود آهنگ محسن عباسی یکی بشیم
بازدید : 49 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن عباسی یکی بشیم


دانلود آهنگ جدیدمحسن عباسی به نام یکی بشیم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن عباسی به نام یکی بشیم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن عباسی به نام یکی بشیم متن آهنگ
تکست آهنگ یکی بشیم از محسن عباسی
Download New Music By Mohsen Abbasi Called yeki beshim
Download New Song By Mohsen Abbasi - yeki beshim
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Abbasi yeki beshim
متن آهنگ محسن عباسی یکی بشیم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان یکی بشیم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Abbasi Adında yeki beshim
Şarkı Sözleri yeki beshim itibaren Mohsen Abbasi
şarkı indir yeki beshim - Mohsen Abbasi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir yeki beshim - Mohsen Abbasi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام یکی بشیم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام یکی بشیم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یکی بشیم - محسن عباسی

Yeni şarkı indir Mohsen Abbasi Adında yeki beshim

Şarkı Sözleri yeki beshim itibaren Mohsen Abbasi



از من اصرار و تو انکار و من این بار نه
Bana ısrar et ve inkar et ve ben yapmıyorum
من میخوام یکی بشیم اما تو انگار نه
Ben bir olmak istiyorum ama sen değilsin
هر دفعه رفتی و دور دنیارو گشتی
Her gittiğinde ve dünyaya baktığında
بازم آخرش به این دیوونه برگشتی
Yine bu deliliğe geri döndün
برو نم نمه تو بگو به همه دوست دارم
Gitme, bana herkesi sevdiğimi söyleme
دلم با تو جوره من که همه جوره دوست دارم
Seni çok seviyorum seni her şekilde seviyorum
باورت نمیشه اینکه تا همیشه دنیامی تو
Sonsuza dek benim dünyam olduğuna inanamazsın
حالی نداره واسه من دیوونه دنیا بی تو
Sensiz dünya için deli değilim
میدونم نمیتونم عشق تو رو برگردونم
Biliyorum aşkını geri getiremem
من بعد تو یه عاشق سرگردونم عشقم
Sonra sana aşığım aşkım
میبخشه تورو دلم به شرطی که حالت بهتر شه
Seni daha iyi hissettirdiğin için beni affet
شاید اینجوری حس بینمون بیشتر شه عشقم
Belki aramızdaki duygu bu şekilde artacak aşkım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 764
  • بازدید سال : 8,744
  • بازدید کلی : 87,049
  • کدهای اختصاصی