loading...
دانلود آهنگ احمد سعیدی من پایم
بازدید : 18 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ احمد سعیدی من پایم


دانلود آهنگ جدیداحمد سعیدی به نام من پایم
دانلود آهنگ جدید و زیبای احمد سعیدی به نام من پایم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
احمد سعیدی به نام من پایم متن آهنگ
تکست آهنگ من پایم از احمد سعیدی
Download New Music By Ahmad Saeedi Called man payam
Download New Song By Ahmad Saeedi - man payam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ahmad Saeedi man payam
متن آهنگ احمد سعیدی من پایم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من پایم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ahmad Saeedi Adında man payam
Şarkı Sözleri man payam itibaren Ahmad Saeedi
şarkı indir man payam - Ahmad Saeedi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir man payam - Ahmad Saeedi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام من پایم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام من پایم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من پایم - احمد سعیدی

Yeni şarkı indir Ahmad Saeedi Adında man payam

Şarkı Sözleri man payam itibaren Ahmad Saeedi



کی میتونه مثل من عاشق چشات بشه
Benim gibi gözlerinize kim aşık olabilir?
دیوونه این دیوونه بدون چشات چشه
Deli, gözlerin olmadan deli
میدونم میدونی میدونن همه عالم
Bütün dünyayı tanıdıklarını biliyorsun biliyorum
که اگه نباشی بدجوری بد میشه حالم
Eğer değilseniz, kendimi kötü hissedeceğim
من پایم هرچی تو بگی لب تر کن
Ne söylersen söyle ayağımı
همین جوریش روانیتم تو هی بدتر کن
Aynı şekilde beni daha kötü hissettir
هی نگو بهم زنگ زدن هاتو کمتر کن
Hey, bana seni daha az aramamı söyleme
خاطرت عزیزه عزیزم یه روز نمیبینمت مریضم
Bir gün seni görmüyorum canım
این عاشقت یه جوری پایته
Bu aşk bir çeşit ayak
که هرجا میری مثل سایته بد عادته
Gittiğiniz her yerde kötü bir alışkanlık

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 1,914
  • بازدید سال : 9,894
  • بازدید کلی : 88,199
  • کدهای اختصاصی