loading...
دانلود آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی
بازدید : 12 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی


دانلود آهنگ جدیدمحمد عسکری به نام مثه ماه میمونی
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد عسکری به نام مثه ماه میمونی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد عسکری به نام مثه ماه میمونی متن آهنگ
تکست آهنگ مثه ماه میمونی از محمد عسکری
Download New Music By Mohammad Askari Called mese mah mimooni
Download New Song By Mohammad Askari - mese mah mimooni
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Askari mese mah mimooni
متن آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مثه ماه میمونی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Askari Adında mese mah mimooni
Şarkı Sözleri mese mah mimooni itibaren Mohammad Askari
şarkı indir mese mah mimooni - Mohammad Askari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir mese mah mimooni - Mohammad Askari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد عسکری به نام مثه ماه میمونی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد عسکری به نام مثه ماه میمونی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مثه ماه میمونی - محمد عسکری

Yeni şarkı indir Mohammad Askari Adında mese mah mimooni

Şarkı Sözleri mese mah mimooni itibaren Mohammad Askari



عاشق شدم میدونی عزیزم تو مثه ماه میمونی
Aşık oldum, bilirsin sevgilim, ay gibi olacaksın
یه جوری دلمو میبری آخه دلبریو خوب میدونی
Beni biraz seviyorsun, biliyorsun
اسمت واسه من شده درمون دردام عزیزه دلم دوست دارم من
Benim adım benim için sevgilim seni seviyorum
از روزی که اون چشماتو دیدم بدجوری اسیرم
O gözleri gördüğüm günden beri çok büyülenmiştim
عاشقه تو شده دلم روزی صدبار اینو میگم
Seni seviyorum, bunu günde yüz kere söylüyorum
که تو فقط ماله منی بدجوری دوست دارم من
Ben sadece seni çok seviyorum
قربون اون چشمای تو دله من تو رو میخواد
Kalbimdeki o gözlerin kurbanı seni istiyor
دلیل زندگیم تویی دله من تو رو میخواد
Hayatımın nedeni sensin, kalbim seni istiyor
آرامشه نگاهه تو حاله خوبه دنیامه
Bu dünyada bakışlarınızın dinginliği iyidir
گله بهاره من تویی دله من تو رو میخواد
Bahar sürüm, sen benim kalbimsin, seni istiyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 2,041
  • بازدید سال : 10,021
  • بازدید کلی : 88,326
  • کدهای اختصاصی