loading...
دانلود آهنگ علی صدیقی قلب من
بازدید : 17 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی صدیقی قلب من


دانلود آهنگ جدیدعلی صدیقی به نام قلب من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی صدیقی به نام قلب من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی صدیقی به نام قلب من متن آهنگ
تکست آهنگ قلب من از علی صدیقی
Download New Music By Ali Sedighi Called ghalbe man
Download New Song By Ali Sedighi - ghalbe man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Sedighi ghalbe man
متن آهنگ علی صدیقی قلب من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قلب من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Sedighi Adında ghalbe man
Şarkı Sözleri ghalbe man itibaren Ali Sedighi
şarkı indir ghalbe man - Ali Sedighi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ghalbe man - Ali Sedighi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی صدیقی به نام قلب من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی صدیقی به نام قلب من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قلب من - علی صدیقی

Yeni şarkı indir Ali Sedighi Adında ghalbe man

Şarkı Sözleri ghalbe man itibaren Ali Sedighi



من یه درصد فکر نمیکردم میشم عاشق تو
Sana aşık olacağımı düşünmemiştim
کی میدونست که یه روزی احتیاجم باشه به تو
Bir gün sana ihtiyacım olacağını kim bilebilirdi?
بی نظیری مثل ماه صورت بی عیب و نقصت
Ayın mükemmel yüzü gibi eşsiz
این محاله دیگه دست من جدا شه از توو دستت
Artık elimi senden uzaklaştıramıyorum
قلب من بی طاقته دل به تو بد عادته
Kalbim seninle sabırsız
پس چرا دل کندن از من واست انقد راحته
Öyleyse neden kalbim kırılmam kolay?
عشقم بگو عشقم نبضم عین ساعته
Aşkım, söyle bana aşkım saatle aynı değil
حال خوبم بابته عاشق شدن بود و بگو
Aşık olmakta iyiyim ve söyle
چی بهتر از این حالته عشقم بگو عشقم
Bu aşk durumundan daha iyi ne olabilir, söyle bana aşkımı
بی تفاوت بودنت به هرکی جز خودم
Kendim dışında herkese kayıtsız kalmak
عاشق رفتارتم من عاشق چشمات شدم
Davranışlarımı seviyorum, gözlerine aşık oldum
من کنارتم چه خوشبختم که توو فال منی
Falcı olarak sana sahip olduğum için ne kadar şanslıyım
حق نداری با کسی باشی فقط مال منی
Kimseyle olmaya hakkın yok, sadece benimki
من برات رویاتو تا هرجا دلت هست میکشم
Hayallerini istediğin kadar öldüreceğim
هرجا لازم باشه از دنیا برات دست میکشم
Gerektiğinde senden vazgeçeceğim
تو نمیتونی برای من یه لحظه ام بد بشی
Bana bir an zarar veremezsin
من خیالم راحته چون تو خودت آرامشی
Rahat hissediyorum çünkü sen sakinsin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 605
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 9,778
  • بازدید کلی : 88,083
  • کدهای اختصاصی