loading...
دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش
بازدید : 17 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش


دانلود آهنگ جدیدآرون افشار به نام عاشق کش
دانلود آهنگ جدید و زیبای آرون افشار به نام عاشق کش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
آرون افشار به نام عاشق کش متن آهنگ
تکست آهنگ عاشق کش از آرون افشار
Download New Music By Aron Afshar Called ashegh kosh
Download New Song By Aron Afshar - ashegh kosh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Aron Afshar ashegh kosh
متن آهنگ آرون افشار عاشق کش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشق کش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Aron Afshar Adında ashegh kosh
Şarkı Sözleri ashegh kosh itibaren Aron Afshar
şarkı indir ashegh kosh - Aron Afshar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir ashegh kosh - Aron Afshar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام عاشق کش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام عاشق کش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشق کش - آرون افشار

Yeni şarkı indir Aron Afshar Adında ashegh kosh

Şarkı Sözleri ashegh kosh itibaren Aron Afshar



از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی
Artık üzgün olamazsın, aşkımın işaretiydin
تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی
Bana geri dönüş yolunu gösterdin, beni sevdiğini söyle
بازم میان خلوت خانه افتاده ام چنین تک و تنها
Yine, böyle bir yalnızlığın ortasında yalnızım
عشقت مرا به ناکجا برده نقطه به نقطه سو به سو هر جا
Aşkın beni hiçbir yere götürmedi, nokta nokta, her yerde
یه آدم شکسته از من ساختی
Beni kırık biri yaptın
عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
Bana ne yaptın?
بغضم گلویم را گرفت از زمین و
Beni boğazından yakaladı ve
از زمان سیرم تو با من چه کردی
Çocukluğumdan beri bana ne yaptın?
میدانی که چقدر میخواهمت حتی اگر
Ne kadar istediğimi biliyorsun
بد شوی میخواهمت برگرد و به داد دلم برس
Çok kötü geri dönmeni ve kalbimi fırçalamanı istiyorum
دریابم که غرقم در جنون دریابم
Delilikte boğulduğumu fark ettim
که ویرانم کن و خدا تو را پای دلم نوشت
Beni yok et ve Tanrı seni kalbime yazdı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 1,807
  • بازدید سال : 9,787
  • بازدید کلی : 88,092
  • کدهای اختصاصی