loading...
دانلود آهنگ امیر فرخ تو شدی مهتابم
بازدید : 132 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیر فرخ تو شدی مهتابم


دانلود آهنگ جدیدامیر فرخ به نام تو شدی مهتابم
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر فرخ به نام تو شدی مهتابم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیر فرخ به نام تو شدی مهتابم متن آهنگ
تکست آهنگ تو شدی مهتابم از امیر فرخ
Download New Music By Amir Farrokh Called To Shodi Mahtabam
Download New Song By Amir Farrokh - To Shodi Mahtabam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Farrokh To Shodi Mahtabam
متن آهنگ امیر فرخ تو شدی مهتابم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تو شدی مهتابم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amir Farrokh Adında To Shodi Mahtabam
Şarkı Sözleri To Shodi Mahtabam itibaren Amir Farrokh
şarkı indir To Shodi Mahtabam - Amir Farrokh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir To Shodi Mahtabam - Amir Farrokh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیر فرخ به نام تو شدی مهتابم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر فرخ به نام تو شدی مهتابم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تو شدی مهتابم - امیر فرخ

Yeni şarkı indir Amir Farrokh Adında To Shodi Mahtabam

Şarkı Sözleri To Shodi Mahtabam itibaren Amir Farrokh



عشقت به دلم افتاده گرما به وجودم داده
Sana aşık oldum ve sana sıcaklık verdim
بی تو هر چه دارم رفته بر باد آمدی تو شدی مهتابم
Sensiz, sahip olduğum her neyse, uçacaksın
گوشمو میگه که من بی تابم ای جان در تب عشق تو بی خوابم
Kulağım sabırsız olduğumu söylüyor ey ruh, aşkının ateşinde uykusuzum
تا پای جان پیشت میمانم قدر چشمانت را میدانم
Hayatta kalana kadar gözlerini takdir edeceğim  
بی تو من خسته و بی جانم من دردم یارم تو درمانم
Sensiz yorgun ve cansızım
عطر تنت عطری شاهانه مجنونم کردی و دیوانه
Beni kraliyet parfümünle çıldırdın ve çıldırdın
بی تو با عاشقی بیگانه عاشقم کردی تو جانانه
Sensiz yabancı bir sevgiliye aşık oldunuz
من چگونه چشم از تو بردارم تو که چشمانت پناه من است
Gözlerimi senden nasıl çıkarabilirim, gözlerin benim sığınağım
عشق تو با همه دنیا فرق دارد اری تکیه گاه من است
Aşkın dünyanın geri kalanından farklı, evet, bu benim desteğim
ماجرای تو چشم سیاهت زده آتش تنو جانم
Hikayen gözlerimi kararttı, vücudum yanıyor
لحظه ای دور از تو بودن را عزیزم من تحمل نتوان
Bir an senden uzakta olmaya dayanamıyorum sevgilim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 999
  • بازدید سال : 7,766
  • بازدید کلی : 86,071
  • کدهای اختصاصی