loading...
دانلود آهنگ محمود بختیاری آرامش
بازدید : 13 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمود بختیاری آرامش


دانلود آهنگ جدیدمحمود بختیاری به نام آرامش
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمود بختیاری به نام آرامش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمود بختیاری به نام آرامش متن آهنگ
تکست آهنگ آرامش از محمود بختیاری
Download New Music By Mahmood Bakhtiari Called Aramesh
Download New Song By Mahmood Bakhtiari - Aramesh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahmood Bakhtiari Aramesh
متن آهنگ محمود بختیاری آرامش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آرامش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahmood Bakhtiari Adında Aramesh
Şarkı Sözleri Aramesh itibaren Mahmood Bakhtiari
şarkı indir Aramesh - Mahmood Bakhtiari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Aramesh - Mahmood Bakhtiari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمود بختیاری به نام آرامش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمود بختیاری به نام آرامش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آرامش - محمود بختیاری

Yeni şarkı indir Mahmood Bakhtiari Adında Aramesh

Şarkı Sözleri Aramesh itibaren Mahmood Bakhtiari



دنیای منی و هستی من حرفی بزنو سکوتو بشکن
Benim dünyam ve varlığım bir kelime, sessizliğini boz
من باتو دلم شاده آزاد آزاد دنیارو دلم تنها باچشم تو میخواد
Mutlu olmanı istiyorum, özgür, özgür, dünyevi, kalbim sadece gözlerinle istiyor
سوگند به لبخندت بندم به گلو بنده عشقم جونم
Yüzüme bir gülümseme ile yemin ederim aşkım
دیونه ی دیونم لیلایی و مجنونم عشقم جونم
Ben deliyim, deliyim, deliyim, deliyim, aşığım
جانا تو آرامش قلب بی قراری
Jana, huzursuzsun
جانا من زمستون تو مثل فصل بهاری
Jana, kışın bahar gibi
من دلداده ی چشمای تو هستم
Gözlerini seviyorum
تو زیبایی و خوب و نازنینی
Güzel, güzel ve tatlısın
من دیونه ی دیونگی هاتم
Senin için deliriyorum
تو دیونه ترین عشق زمینی
Sen dünyadaki en çılgın aşksın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 910
  • بازدید سال : 8,890
  • بازدید کلی : 87,195
  • کدهای اختصاصی