loading...
دانلود آهنگ ابوذر طایفی رفتی که رفتی
بازدید : 159 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ابوذر طایفی رفتی که رفتی


دانلود آهنگ جدیدابوذر طایفی به نام رفتی که رفتی
دانلود آهنگ جدید و زیبای ابوذر طایفی به نام رفتی که رفتی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ابوذر طایفی به نام رفتی که رفتی متن آهنگ
تکست آهنگ رفتی که رفتی از ابوذر طایفی
Download New Music By Aboozar Tayefi Called rafti ke rafti
Download New Song By Aboozar Tayefi - rafti ke rafti
With Text And Direct Links
Lyrics Music Aboozar Tayefi rafti ke rafti
متن آهنگ ابوذر طایفی رفتی که رفتی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان رفتی که رفتی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Aboozar Tayefi Adında rafti ke rafti
Şarkı Sözleri rafti ke rafti itibaren Aboozar Tayefi
şarkı indir rafti ke rafti - Aboozar Tayefi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir rafti ke rafti - Aboozar Tayefi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ابوذر طایفی به نام رفتی که رفتی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ابوذر طایفی به نام رفتی که رفتی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید رفتی که رفتی - ابوذر طایفی

Yeni şarkı indir Aboozar Tayefi Adında rafti ke rafti

Şarkı Sözleri rafti ke rafti itibaren Aboozar Tayefi



عشق پایان دردهای بی درمونه
Aşk sonsuz acının sonu
عشق دلیل گریه های مجنونه
Aşk çılgın ağlamanın sebebidir
ای کاش من تو رو داشتم همیشه
Keşke hep sana sahip olsaydım
با نبودت این دل دل نمیشه
Senin yokluğunla, bu kalp kırılmayacak
دلم میخواد بمونی پیشم با رفتنت دیوونه میشم
Benimle kalmanı istiyorum ve seninle delireceğim
هرجا برم من بعد تو تنها، هرجا بری تنها تو رو میخوام
Nereye gidersem gideyim, o zaman yalnızsın, nereye gidersen git, seni yalnız istiyorum
رفتی که رفتی بی نشان زیبای من با من بمان
Güzel rozetim olmadan benimle kalmaya gittin
این عاشقی پایان ندارد، دیووانه شم من بعد تو
Bu sevgilinin sonu yok, senden sonra delireceğim
ویرانه شم من بعد تو این درد من درمان ندارد
Yıkılmama izin ver, o zaman ağrımın tedavisi yok

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 1,439
  • بازدید سال : 9,419
  • بازدید کلی : 87,724
  • کدهای اختصاصی