loading...
دانلود آهنگ علی جهانیان آرامش
بازدید : 11 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی جهانیان آرامش


دانلود آهنگ جدیدعلی جهانیان به نام آرامش
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی جهانیان به نام آرامش متن آهنگ
تکست آهنگ آرامش از علی جهانیان
Download New Music By Ali Jahanian Called aramesh
Download New Song By Ali Jahanian - aramesh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Jahanian aramesh
متن آهنگ علی جهانیان آرامش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آرامش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Jahanian Adında aramesh
Şarkı Sözleri aramesh itibaren Ali Jahanian
şarkı indir aramesh - Ali Jahanian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir aramesh - Ali Jahanian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام آرامش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آرامش - علی جهانیان

Yeni şarkı indir Ali Jahanian Adında aramesh

Şarkı Sözleri aramesh itibaren Ali Jahanian



با این همه بدی چرا بازم دلم میخواد تو رو
Çok kötüsün, neden seni tekrar istiyorum?
میتونی تو جمله هام واضح ببینی حسمو
Cümlelerimde açıkça görebilirsiniz
اینکه چقدر با ارزشی معلومه توی هر نگام
Her görünümde ne kadar değerli
باعث شدی با بودنت جز عشق تو چیزی نخوام
Bana aşkından başka bir şey istememi sağladın
حدست درسته من فقط درگیر با تو بودنم
Sadece seninle ilgilendiğim doğru
همیشه توی فکرمی توو فکر تو تنها منم
Düşüncelerinde ve düşüncelerinde hep yalnızım
با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامشو
Her baktığında, kalbim huzurla dolu
با من بمونو بعد از این از یاد نبر این خواهشو
Benimle kal, bundan sonra bu isteği unutma
با این همه دیوونگیت هستی تو توو قلب خودم
Ancak, kendi kalbimde delisin
با من چیکار کردی که من اینحوری عاشقت شدم
Bana aşık olmamı sağlayan bana ne yaptın?
بیا و تکیه کن به من اون وقت ببین چه حالیم
Nasıl olduğumuzu görmek için gel ve bana güven
فقط تو باشی کافیه از آدما فراریم
Sadece sen ol, hadi insanlardan kaçalım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 1,270
  • بازدید سال : 9,250
  • بازدید کلی : 87,555
  • کدهای اختصاصی