loading...
دانلود آهنگ عرفان کاظمی قطار من
بازدید : 14 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ عرفان کاظمی قطار من


دانلود آهنگ جدیدعرفان کاظمی به نام قطار من
دانلود آهنگ جدید و زیبای عرفان کاظمی به نام قطار من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
عرفان کاظمی به نام قطار من متن آهنگ
تکست آهنگ قطار من از عرفان کاظمی
Download New Music By Erfan Kazemi Called Ghataar Man
Download New Song By Erfan Kazemi - Ghataar Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Erfan Kazemi Ghataar Man
متن آهنگ عرفان کاظمی قطار من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان قطار من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Erfan Kazemi Adında Ghataar Man
Şarkı Sözleri Ghataar Man itibaren Erfan Kazemi
şarkı indir Ghataar Man - Erfan Kazemi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ghataar Man - Erfan Kazemi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید عرفان کاظمی به نام قطار من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید عرفان کاظمی به نام قطار من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید قطار من - عرفان کاظمی

Yeni şarkı indir Erfan Kazemi Adında Ghataar Man

Şarkı Sözleri Ghataar Man itibaren Erfan Kazemi



وقت رفتن رسیده بودمو دیدیم که قلب های ماراضی نیست
Gitme zamanıydı ve kalplerin tatmin olmadığını gördük
نمیبردیم از هم دیگه چیزی زندگیمون جای بازی نیست
Birbirimizden uzaklaşmadık, hayatlarımız artık oynayacağımız bir yer değil
دستامون از همدیگه کوتاه بود خیلی شبای ما بلند و سرد
Ellerimiz kısa ve gecelerimiz çok soğuktu
هر دوتایی به فکر برگشتن چی داشت مارو از هم جدا میکرد
İkimiz geri gelenleri ayırmayı düşünüyorduk
ساده نبود تنها شدن وقتی میدونی اون مثل تو دیونست
Senin gibi deli olduğunu bildiğinde yalnız olmak kolay değildi
وقتی به جای بودن با اون تنهایی باتو توی این خونست
Bu yalnızlıkla yalnız kaldığın zaman, bu kanın içindesin
من منتظر بودم تا برگردی حالا تو اینجایی کنار من
Geri dönmeni bekliyordum, şimdi benimlesin
بعد یه عمری منتظر بودن مسافرش برگشت قطار من
Bir süre bekledikten sonra yolcusu trenime geri döndü
خونه احساس ما خالی بود ما روی هم درارو میبستیم
Ev boş hissetti, birbirimize kapıyı kapattık
گذشته اون روزا حالا امروز ما دوتایی باز مال هم هستیم
O günlerin geçmişi, şimdi ikimiz de açıkız
سخت بود برامون دوری از هم حالا دیگه هر چی گله باشه
Artık birbirimizden uzak durmamız zor oldu
نه دیگه هیچ جایی نمیذاری بین ما دوتا فاصله باشه
Hayır, artık aramızda boşluk bırakmıyorsunuz

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 9,553
  • بازدید کلی : 87,858
  • کدهای اختصاصی