loading...
دانلود آهنگ کامیاب کی میشه برات مث من
بازدید : 17 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کامیاب کی میشه برات مث من


دانلود آهنگ جدیدکامیاب به نام کی میشه برات مث من
دانلود آهنگ جدید و زیبای کامیاب به نام کی میشه برات مث من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کامیاب به نام کی میشه برات مث من متن آهنگ
تکست آهنگ کی میشه برات مث من از کامیاب
Download New Music By Kamyab Called Ki Misheh Barat Mese Man
Download New Song By Kamyab - Ki Misheh Barat Mese Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Kamyab Ki Misheh Barat Mese Man
متن آهنگ کامیاب کی میشه برات مث من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان کی میشه برات مث من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Kamyab Adında Ki Misheh Barat Mese Man
Şarkı Sözleri Ki Misheh Barat Mese Man itibaren Kamyab
şarkı indir Ki Misheh Barat Mese Man - Kamyab Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ki Misheh Barat Mese Man - Kamyab kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کامیاب به نام کی میشه برات مث من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کامیاب به نام کی میشه برات مث من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کی میشه برات مث من - کامیاب

Yeni şarkı indir Kamyab Adında Ki Misheh Barat Mese Man

Şarkı Sözleri Ki Misheh Barat Mese Man itibaren Kamyab



هرجا میرم میخوام باشی پیشم هرچی بگی من همون میشم
Nereye gidersem gideyim benimle birlikte olmak istersen
چشمام فقط تورو میبینن میگم بمون چرا میگی نه
Gözlerim sadece seni görüyor
بگو کی میشه برات مثل من توکه باخبری از حس من
Bana, benim gibi, nasıl hissettiğimi söyle bana
بده دل به دلم بهت بگم تویی فقط عشق من
Sana kalbimi söyleyeyim sen sadece benim aşkımsın
تو اومدی غصه ها رفتن یک ثانیه دور نمون از من
Benden bir saniye uzak üzülmeye geldin
چشمامو رو هرکسی بستم جات ثابته گوشه ی قلبم
Gözlerimi herkese kapattım, kalbim düzeltildi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 8,681
  • بازدید کلی : 86,986
  • کدهای اختصاصی