loading...
دانلود آهنگ علیرضا عباسی زیبای من
بازدید : 22 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا عباسی زیبای من


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا عباسی به نام زیبای من
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا عباسی به نام زیبای من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا عباسی به نام زیبای من متن آهنگ
تکست آهنگ زیبای من از علیرضا عباسی
Download New Music By Alireza Abbasi Called Zibaye Man
Download New Song By Alireza Abbasi - Zibaye Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Abbasi Zibaye Man
متن آهنگ علیرضا عباسی زیبای من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان زیبای من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Abbasi Adında Zibaye Man
Şarkı Sözleri Zibaye Man itibaren Alireza Abbasi
şarkı indir Zibaye Man - Alireza Abbasi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Zibaye Man - Alireza Abbasi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام زیبای من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا عباسی به نام زیبای من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید زیبای من - علیرضا عباسی

Yeni şarkı indir Alireza Abbasi Adında Zibaye Man

Şarkı Sözleri Zibaye Man itibaren Alireza Abbasi



تو چقدر زیبایی من به تو مینازم
Senin için ne kadar güzelim
آخ تو دل تودارم خونمو میسازم
Oh, kanımı kalbimde yapıyorum
بیقرارم تو دلم یه حسی هست آروم ندارم
Huzursuzum, kalbimde bir his var, sakin değilim
دیونه بی تو دلم نمیتونه بمونه
Sensiz yaşayamam
ای وای بیا بیا بیا که دلم بنده به دلت
Vay canına, hadi, hadi, sana aşığım
بگو بگو دوسم داری نذار دلتنگ شه دلت
Beni sevdiğini söyle, beni özleme
دلم دلم به قربونت خط ناز خنده هات
Kalbim kahkahaların tatlı çizgisi için ağrıyor
بمون بمون تا جون دارم دلو میریزم به پات
Ben bitene kadar bizi izlemeye devam edin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 517
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 9,000
  • بازدید کلی : 87,305
  • کدهای اختصاصی