loading...
دانلود آهنگ محمد فرهی عاشق شدم
بازدید : 14 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد فرهی عاشق شدم


دانلود آهنگ جدیدمحمد فرهی به نام عاشق شدم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد فرهی به نام عاشق شدم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد فرهی به نام عاشق شدم متن آهنگ
تکست آهنگ عاشق شدم از محمد فرهی
Download New Music By Mohammad Farahi Called Ashegh Shodam
Download New Song By Mohammad Farahi - Ashegh Shodam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Farahi Ashegh Shodam
متن آهنگ محمد فرهی عاشق شدم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشق شدم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Farahi Adında Ashegh Shodam
Şarkı Sözleri Ashegh Shodam itibaren Mohammad Farahi
şarkı indir Ashegh Shodam - Mohammad Farahi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ashegh Shodam - Mohammad Farahi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد فرهی به نام عاشق شدم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد فرهی به نام عاشق شدم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشق شدم - محمد فرهی

Yeni şarkı indir Mohammad Farahi Adında Ashegh Shodam

Şarkı Sözleri Ashegh Shodam itibaren Mohammad Farahi



ببین عاشق شدم چقدر حالم بده حواسم پیش توست دلم ماتم زده
Bak, aşık oldum, senin için ne kadar üzüldüm
بیا کاری بکن قلبمو یاری بکن دلم آروم نمیشه بیا کاری بکن
Gel ve bir şeyler yap, kalbime yardım et, kalbim sakinleşmeyecek, gel ve bir şeyler yap
دیگه یادم نیار روزای سختمو که بی تو میگذشت دیگه یادم نیار
Sensiz geçen zor günlerimi hatırlamıyorum
بیا عاشق بشیم بیا برگرد به من بیا بارون بشیم بباریم روی غم
Aşık olalım, bana geri dönelim, yağmur yağalım, üzüntüye yağmur yağalım
دستاتو میگیرم زیر بارون نباشی میمیرم آروم آروم
Ellerini alıyorum, yağmurun altında olma, yavaşça öleceğim
از حست من این عشقو میفهمم تو چشمام عاشقانه بی رحمم
Bu aşkı gözlerimde hissediyorum, acımasızca acımasızım
نزدیک کن این فاصله رو بیا بهتر کن این حال منو
Yaklaş, bu mesafeyi daha iyi yap, bu benim
بهتر باش با مردی که حرفاش تورو میبره به اوج رویاش
Seni hayallerinin zirvesine götüren adamla olsan iyi olur

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 1,872
  • بازدید سال : 9,852
  • بازدید کلی : 88,157
  • کدهای اختصاصی