loading...
دانلود آهنگ سهیل سام وابسته
بازدید : 12 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سهیل سام وابسته


دانلود آهنگ جدیدسهیل سام به نام وابسته
دانلود آهنگ جدید و زیبای سهیل سام به نام وابسته با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سهیل سام به نام وابسته متن آهنگ
تکست آهنگ وابسته از سهیل سام
Download New Music By Soheil Sam Called Vabasteh
Download New Song By Soheil Sam - Vabasteh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Soheil Sam Vabasteh
متن آهنگ سهیل سام وابسته به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان وابسته و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Soheil Sam Adında Vabasteh
Şarkı Sözleri Vabasteh itibaren Soheil Sam
şarkı indir Vabasteh - Soheil Sam Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Vabasteh - Soheil Sam kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سهیل سام به نام وابسته با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سهیل سام به نام وابسته با کیفیت 128

متن آهنگ جدید وابسته - سهیل سام

Yeni şarkı indir Soheil Sam Adında Vabasteh

Şarkı Sözleri Vabasteh itibaren Soheil Sam



تورو که دیدم نفسم بند اومد لحظه ی زیبایی بود
Nefesimi tuttuğunu gördüğümde güzel bir andı
نمیدونم خواب بودم یا بیدار همه چی رویایی بود
Uykuda mı yoksa uyanık mı olduğumu bilmiyorum, her şey bir rüyaydı
لحظه به لحظه شو یادمه آره تو فرق داری با همه
Anı hatırla, evet, diğer herkesten farklısın
من تورو دوست دارمو شاید ندونی یک عالمه
Seni seviyorum belki çok bilmiyorsun
من به تو وابسته شدم فکر کنم شدی نیمه ی گم شدم
Sana bağımlıyım, sanırım yarı kayıpsın
این دیگه نیستش دست خودم راست راستی دیگه عاشقت شدم
Bu artık benim elim değil, gerçekten sana aşık oldum
من به تو وابسته شدم فکر کنم شدی نیمه گم شدم
Sana bağımlıyım, sanırım yarı kayıpsın
چه خوبه عشقم هستی تو پیشم تو نباشی من دیونه میشم
Ne kadar iyisin aşkım, önümde değilsin, deliriyorum
چشمات چه‌زیباست واسم یه‌دنیاست ازتوچشمات آرامش‌پیداست
Gözlerin ne kadar güzel ve dünyam gözlerinden belli
دوست دارم من همیشه حتما میمونم پیش تو عشق خودم
Keşke seninle hep aşkımda kalsaydım
تورو که دارم چه خوبه حالم جز تو کیو مگه آخه دارم
Senin için ne kadar iyiyim, sen hariç, kim olduğum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 8,992
  • بازدید کلی : 87,297
  • کدهای اختصاصی