loading...
دانلود آهنگ مهدی علیزاده دیدار
بازدید : 14 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی علیزاده دیدار


دانلود آهنگ جدیدمهدی علیزاده به نام دیدار
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی علیزاده به نام دیدار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی علیزاده به نام دیدار متن آهنگ
تکست آهنگ دیدار از مهدی علیزاده
Download New Music By Mehdi Alizadeh Called Didar
Download New Song By Mehdi Alizadeh - Didar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehdi Alizadeh Didar
متن آهنگ مهدی علیزاده دیدار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دیدار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehdi Alizadeh Adında Didar
Şarkı Sözleri Didar itibaren Mehdi Alizadeh
şarkı indir Didar - Mehdi Alizadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Didar - Mehdi Alizadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی علیزاده به نام دیدار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی علیزاده به نام دیدار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیدار - مهدی علیزاده

Yeni şarkı indir Mehdi Alizadeh Adında Didar

Şarkı Sözleri Didar itibaren Mehdi Alizadeh



نگام کن که حضورت
Bir göz atın
واسه ی هوسم نیست
Şehvetim için değil
آخه جز تو گل من
Oh, sen hariç, çiçeğim
کسی همنفسم نیست
Kimse aynı değil
بذار بی پرده بگم من
Açık olmama izin ver
تو چشات نبضم و دیدم
Gözlerinde nefes aldım ve gördüm
بس دلم رو هی نلرزون
Benim için endişelenme
بی تو من خیری ندیدم
Sensiz iyi göremezdim
بیا کنار من باش
Gel benimle ol
تا من نگم که ای کاش)۲بار
Ben keşke diyene kadar) 2 kere
چه بخوای منو نخوای تو
Ne istersen, beni istemiyorsun
به پای تو من می مونم
Seninle kalacağım
حتی لحظه هام حروم شه
Anlarım bile yasak  
باز تویی عزیزجونم
Yine canım
میدونم که خیلی سخته
Çok zor olduğunu biliyorum
که بخوای پیشم بمونی
Benimle kalmak istediğini
آخه تو درمون دردی
Bize zarar verdin
تویی که عزیز_ جونی
Canımsın canım
میدونی مثل من عاشق
Bana aşık olduğunu biliyorsun
تو زمین و آسمون نیست
Yeryüzünde veya gökyüzünde değilsin
آخه پیدا کردن من
Beni bul
واسه تو مثل همون نیست
Bu senin için öyle değil
(بیا کنار من باش
(Benimle gel
بهت گفتم که من دلتنگت هستم
Sana özlediğimi söyledim
I told you I miss you 
Sana özlediğimi söyledim  
چرا حرفامو نشنیده گرفتی
Beni neden duymadın?
شب و روز واسه تو هی گریه کردم
Gece gündüz senin için ağladım
I cried for you day and night 
Gece gündüz senin için ağladım
ولی اشکامو ندیده گرفتی
Ama gözyaşlarımı görmedin
But you didn't see my tears 
Ama gözyaşlarımı görmedin  
گذشتی از وجود تار پودم
Konuyu geçtim
نفهمیدی که عاشق تو بودم
Seni sevdiğimi anlamadın
زدی خنجر به این دل شکسته
Onu çok sert bıçakladın
نفهمیدی دلم دل به تو بسته
Anlamadın, kalbim sana kapalı
( بیا کنار من باش
(Benimle gel         
تا من نگم که ای کاش)۲ بار
Ben keşke diyene kadar) 2 kere

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 7,817
  • بازدید کلی : 86,122
  • کدهای اختصاصی