loading...
دانلود آهنگ رامین معمار از دست من میری
بازدید : 13 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ رامین معمار از دست من میری


دانلود آهنگ جدیدرامین معمار به نام از دست من میری
دانلود آهنگ جدید و زیبای رامین معمار به نام از دست من میری با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رامین معمار به نام از دست من میری متن آهنگ
تکست آهنگ از دست من میری از رامین معمار
Download New Music By Ramin Memar Called az daste man miri
Download New Song By Ramin Memar - az daste man miri
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ramin Memar az daste man miri
متن آهنگ رامین معمار از دست من میری به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان از دست من میری و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ramin Memar Adında az daste man miri
Şarkı Sözleri az daste man miri itibaren Ramin Memar
şarkı indir az daste man miri - Ramin Memar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir az daste man miri - Ramin Memar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رامین معمار به نام از دست من میری با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رامین معمار به نام از دست من میری با کیفیت 128

متن آهنگ جدید از دست من میری - رامین معمار

Yeni şarkı indir Ramin Memar Adında az daste man miri

Şarkı Sözleri az daste man miri itibaren Ramin Memar



حواسم بی اراده سمت تو میره
Aklım sana doğru sürükleniyor
تموم خاطراتم با تو درگیره
Tüm anılarım seninle
دلیل این جدایی رو نمیفهمم
Bu ayrılığın sebebini anlamıyorum
از این رابطه تنهای شده سهمم
Bu yalnız ilişkiyi paylaşıyorum
نگاهم میره با تو به روزهای که رفته
Geçen günlerde sana bakıyorum
نمیدونی نداشتنت چه سخته
Bunun nasıl olduğunu bilmiyorsun
از دست من میری رویامو گم کردم
Rüyamı özledim
دنبال عطر تو این شهرو میگردم
Bu şehirde parfüm arıyorum
گفتی که چشماتو از من نمیگیری
Gözlerini benden almadığını söyledin
عاشق نبودی تو از دست من میری
Beni sevmedin beni özledin
سکوت خونه سنگینه دلم بی تو پر از درد
Sensiz ağır evimin sessizliği acı dolu
با این احساس داغون نمیشه زندگی کرد
Bu duygu ile yaşayamazsın
چشام خیسه هنوزم به یاد خنده هامون
Islak gözler kahkahalarımızı hala hatırlıyor
دارم دیوونه میشم به جای هردوتامون
İkimiz için deliyim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 782
  • بازدید ماه : 1,975
  • بازدید سال : 9,955
  • بازدید کلی : 88,260
  • کدهای اختصاصی