loading...
دانلود آهنگ سهراب مادر
بازدید : 16 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سهراب مادر


دانلود آهنگ جدیدسهراب به نام مادر
دانلود آهنگ جدید و زیبای سهراب به نام مادر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سهراب به نام مادر متن آهنگ
تکست آهنگ مادر از سهراب
Download New Music By Sohrab Called Madar
Download New Song By Sohrab - Madar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sohrab Madar
متن آهنگ سهراب مادر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مادر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sohrab Adında Madar
Şarkı Sözleri Madar itibaren Sohrab
şarkı indir Madar - Sohrab Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Madar - Sohrab kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سهراب به نام مادر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سهراب به نام مادر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مادر - سهراب

Yeni şarkı indir Sohrab Adında Madar

Şarkı Sözleri Madar itibaren Sohrab



غصه ی دوری چه کنم این جای خالی تورو تنها چطوری پر کنم
Bu boşluğu doldurmak için ne yapabilirim?
من دیوونه رو تو دیوونه کردی
Beni deli ettin  
رفتیو من چطورم برات گریه کنم که نشکنم
Sizi nasıl ağlatabilirim ki kırılmamam?
  How can I make you cry so that I don't break?
Sizi nasıl ağlatabilirim ki kırılmamam?
این جون نا قابلمو چطور فدای تو کنم
Bu beceriksiz Jon'u senin için nasıl feda edebilirim?
تورفتی و با بوی کی لباسامو عطری کنم
Arkanı dön ve kıyafetlerimi kokla
درد دل کوچیکمو به کی بگم خالیش کنم
Küçük çocuğumun acısını ne zaman boşaltmasını söyleyebilirim?
چقدر مثل بچه گیام لالایاتو دوست دارم
Lalayato'yu bebeğim gibi nasıl seviyorum
گفته بودم دنیا من با رفتنت سیاه میشه
Dedim ki dünyam senin gidişinle siyaha dönecekti
بمون برای من بمون دنیام باتو قشنگ میشه
Benim için kal, dünyam senin için güzel olacak
میشه ازاون بالا برام دعا کنی ببینمت
Seni görmek için yukarıdan dua edebilirsin
آخه دعای مادرا همیشه مستجاب میشه
Oh, annemin duaları her zaman cevaplanır
میدونم که بهشته جات نشد منم بیام باهات
Cennete gelmediğini biliyorum, seninle geleceğim
جای پاهاتو میبوسم آخه بهشته زیر پات
Potun altındaki gökyüzü yerine ayaklarını öpüyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 1,468
  • بازدید سال : 9,448
  • بازدید کلی : 87,753
  • کدهای اختصاصی